Gå til innhold

Helvetes KLM

Anbefalte innlegg

Gjest Dritt flyselskap
Skrevet

Typen min er i Amsterdam og skulle fly med Klm hjem i dag.Han kom på flyplassen 1 time før avgang men dem sa at innsjekk var 2 timer før så han fikk ikke være med.Han måtte betale for 1 ny flybillett til i morgen.Er det virkelig sånn det fungerer.Vi har jo betalt reise og avbestillings forsikring.For 10 år siden var jeg og 3 venninner i Paris og når vi skulle hjem tok vi feil metro og rakk ikke flyet.Alle vi 3 fikk en ny billett uten å betale.Men det var sas da.Kansje den er mere serviseinnstilt.

Gjest jamvold
Skrevet

ryanair er like dårlig på service. Heia sas!

Persille1365381127
Skrevet

Det er vanlig med innsjekk to timer før på utenlandsreise da...

Skrevet

Dette har jo ikke noe med manglende service å gjøre, det har jo med at han burde faktisk ha sjekket innsjekktidspunktet selv før han skulle ut og fly.... 2 timer før er jo vanlig når man skal fly utenlands. Man kunne jo kanskje ønsket litt "smidighet" overfor reglene, så jeg hadde blitt mer sur hvis jeg var ti minutter for seint ute eller noe sånt og ikke fikk bli med, men en hel time feil er ganske mye. Flyplassen er jo kjempestor så det er nok med god grunn at man må møte opp to timer før! Men for all del, jeg skjønner kjempegodt at man blir både irritert og fortvilet, men det må nok rettes andre steder enn mot flyselskapet.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...