Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Ikke skriv flere innlegg her inne de neste par timene!! Jeg klarer ikke å få vaska ferdig huset når jeg stadig vekk må inn å oppdatere meg på hva som skjer her inne (/&%¤##¤%%

Sånn, dett var dett!! *morsk*

Skrevet

*streng* Togli: Skru av PCen og hiv deg rundt med vaskinga! NÅ

Gjest togli
Skrevet

Okei da *dukker og slår pent av PC'n* :-/

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg har det samme problemet her, jeg har en kjempestor oppvask som har tatt permanent bolig i oppvaskkummen min, og som jeg helst skulle blitt kvitt innen den neste timen... *sukke* Nei, nå er det full skjerpings, nå går jeg for å ta oppvasken! *bestemt*

Gjest togli
Skrevet

Ansett heller vaskehjelp! ;-)

Gjett om jeg har tenkt tanken.... Jeg har faktisk tid til å vaske, men det forb.... DOL ødelegger tidsskjemaet mitt :-((((

Gjest togli
Skrevet

Jeg har det samme problemet her, jeg har en kjempestor oppvask som har tatt permanent bolig i oppvaskkummen min, og som jeg helst skulle blitt kvitt innen den neste timen... *sukke* Nei, nå er det full skjerpings, nå går jeg for å ta oppvasken! *bestemt*

Okei, nå går jeg også.... trur eg..... Sjåast etterpå ;-)

Gjest neste !!!!!
Skrevet

Oppvaskmaskin

Gjest trolline
Skrevet

Ansett heller vaskehjelp! ;-)

Idag blåste jeg i hele vasken ! Det er så deilig ute...så mannen min og jeg gikk nesten i 3 timer! Nå blir det middag ...og sofan etterpå! :0)

AneM1365380603
Skrevet

Du er ikke den eneste. 2 av bollebrettene her lå i ovnen en anelse lenge pga lesing her inne.

Skrevet

Idag blåste jeg i hele vasken ! Det er så deilig ute...så mannen min og jeg gikk nesten i 3 timer! Nå blir det middag ...og sofan etterpå! :0)

Hørtes herlig ut!:-)

Jepp, jeg må snart forlate dol for å gjøre noe jeg ikke har lyst til... *mote seg opp* men uansett er det en nydelig dag ute!

Aliza1365380759
Skrevet

Oppvaskmaskin

Hadde det bare vært så vel.. Vi leier leilighet, og det er ikke lov å ha oppvaskmaskin her.. :/ Dessuten er vi studenter begge to, og oppvaskmaskin er jo kjempedyrt!

Aliza1365380759
Skrevet

Okei, nå går jeg også.... trur eg..... Sjåast etterpå ;-)

Sånn, det var oppvasken tatt og kjøkkenet ryddet etter beste evne! Nå blir kjæresten min fornøyd når han kommer hjem, tipper han har gruet seg i hele dag til å ta den oppvasken når han kom hjem.. ;)

Skrevet

Går det virkelig ann å slå av pcen?

Hvordan gjør man det?????

Tenk alt man kan gå glipp av da.

Gjest trolline
Skrevet

Det var ikke mannen din, som etterlyste deg på Dol igår? :0)))

Skrevet

hehe, har du fått unna noe nå da? Tid til å sjekke meldingsforumet?

Gjest togli
Skrevet

hehe, har du fått unna noe nå da? Tid til å sjekke meldingsforumet?

*puh* Nå er huset rent og pent, men jeg bør vel snart få ungene i seng også? Søren og... At ikke de unga kan klare seg sjøl altså!!! *iler inn på meldingsforumet*

hidi, the scorpion
Skrevet

Må gratulere deg så mye med dagen som var! Skulle ønske jeg var altviter innenfor visse områder ;)

Gjest togli
Skrevet

Det var ikke mannen din, som etterlyste deg på Dol igår? :0)))

Jeg begynte å lure litt igår, men etter litt detektivarbeide fant jeg ut at han sov samtidig som den desperate ektemannen etterlyste fruen, men gubben min kunne sikkert gjort noe sånt han også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...