Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ikke skriv flere innlegg her inne de neste par timene!! Jeg klarer ikke å få vaska ferdig huset når jeg stadig vekk må inn å oppdatere meg på hva som skjer her inne (/&%¤##¤%% Sånn, dett var dett!! *morsk* 0 Siter
KaVa Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 *streng* Togli: Skru av PCen og hiv deg rundt med vaskinga! NÅ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 *streng* Togli: Skru av PCen og hiv deg rundt med vaskinga! NÅ Okei da *dukker og slår pent av PC'n* :-/ 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har det samme problemet her, jeg har en kjempestor oppvask som har tatt permanent bolig i oppvaskkummen min, og som jeg helst skulle blitt kvitt innen den neste timen... *sukke* Nei, nå er det full skjerpings, nå går jeg for å ta oppvasken! *bestemt* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ansett heller vaskehjelp! ;-) Gjett om jeg har tenkt tanken.... Jeg har faktisk tid til å vaske, men det forb.... DOL ødelegger tidsskjemaet mitt :-(((( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har det samme problemet her, jeg har en kjempestor oppvask som har tatt permanent bolig i oppvaskkummen min, og som jeg helst skulle blitt kvitt innen den neste timen... *sukke* Nei, nå er det full skjerpings, nå går jeg for å ta oppvasken! *bestemt* Okei, nå går jeg også.... trur eg..... Sjåast etterpå ;-) 0 Siter
Gjest neste !!!!! Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har det samme problemet her, jeg har en kjempestor oppvask som har tatt permanent bolig i oppvaskkummen min, og som jeg helst skulle blitt kvitt innen den neste timen... *sukke* Nei, nå er det full skjerpings, nå går jeg for å ta oppvasken! *bestemt* Oppvaskmaskin 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ansett heller vaskehjelp! ;-) Idag blåste jeg i hele vasken ! Det er så deilig ute...så mannen min og jeg gikk nesten i 3 timer! Nå blir det middag ...og sofan etterpå! :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Du er ikke den eneste. 2 av bollebrettene her lå i ovnen en anelse lenge pga lesing her inne. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Idag blåste jeg i hele vasken ! Det er så deilig ute...så mannen min og jeg gikk nesten i 3 timer! Nå blir det middag ...og sofan etterpå! :0) Hørtes herlig ut!:-) Jepp, jeg må snart forlate dol for å gjøre noe jeg ikke har lyst til... *mote seg opp* men uansett er det en nydelig dag ute! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 http://www.gamer.no/artikler/blir_behandlet_for_nettavhengighet/17354 Fin link til deg. Hehe... 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Oppvaskmaskin Hadde det bare vært så vel.. Vi leier leilighet, og det er ikke lov å ha oppvaskmaskin her.. :/ Dessuten er vi studenter begge to, og oppvaskmaskin er jo kjempedyrt! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Okei, nå går jeg også.... trur eg..... Sjåast etterpå ;-) Sånn, det var oppvasken tatt og kjøkkenet ryddet etter beste evne! Nå blir kjæresten min fornøyd når han kommer hjem, tipper han har gruet seg i hele dag til å ta den oppvasken når han kom hjem.. 0 Siter
astridny Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 *streng* Togli: Skru av PCen og hiv deg rundt med vaskinga! NÅ Går det virkelig ann å slå av pcen? Hvordan gjør man det????? Tenk alt man kan gå glipp av da. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det var ikke mannen din, som etterlyste deg på Dol igår? :0))) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 hehe, har du fått unna noe nå da? Tid til å sjekke meldingsforumet? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 hehe, har du fått unna noe nå da? Tid til å sjekke meldingsforumet? *puh* Nå er huset rent og pent, men jeg bør vel snart få ungene i seng også? Søren og... At ikke de unga kan klare seg sjøl altså!!! *iler inn på meldingsforumet* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Må gratulere deg så mye med dagen som var! Skulle ønske jeg var altviter innenfor visse områder 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det var ikke mannen din, som etterlyste deg på Dol igår? :0))) Jeg begynte å lure litt igår, men etter litt detektivarbeide fant jeg ut at han sov samtidig som den desperate ektemannen etterlyste fruen, men gubben min kunne sikkert gjort noe sånt han også ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.