Gå til innhold

Viss du fikk forandre/forbedre..

Anbefalte innlegg

Gjest Sanyana
Skrevet

noe ved deg selv. Hva ville det ha blitt?

Selv vil jeg gjerne bli flinkere til husarbeid (ikka minst å komme i gang), slutte å forsove meg, ha mindre hodepine, være gladere og mer tilstede.

Enn dere? :-)

Skrevet

Det vet jeg. Skulle ønske jeg var tidligere trøtt om kvelden og at jeg greide å komme meg i seng.

Jeg blir av en eller annen grunn veldig våken og opplagt om kvelden.

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært flinkere til å gjøre ting med det samme. Jeg utsetter ting, trenger tid til å la idéer modne og surrer fælt. Jeg bruker altfor mye tid til å tenke på ting jeg skal gjøre. Hvis jeg hadde fått ut fingeren og bare gjort det hadde det være helt fantastisk. Tar gjerne imot tips om hvordan man kan tvinge seg selv til å bli mer effektiv:)

Skrevet

Jeg kunne ha tenkt meg å vært mer nøye,jeg er dessverre litt slurvete.:-/

Og så skulle jeg ønske at jeg kunne smile mer,:-)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg skulle ha hatt en normal døgnrytme..

Vært mindre perfeksjonist, og mer tålmodig..

Flinkere til å trene mer...

Jeg skulle ikke vært så kresen...Og jeg skulle vært en bedre kokk..Hvertfall bedre til å bake...

Jeg skulle også vært flinkere til å si nei...

Kunne sikkert skrevet 10 sider om dette.. ;0)

Skrevet

Jeg skulle ha hatt en normal døgnrytme..

Vært mindre perfeksjonist, og mer tålmodig..

Flinkere til å trene mer...

Jeg skulle ikke vært så kresen...Og jeg skulle vært en bedre kokk..Hvertfall bedre til å bake...

Jeg skulle også vært flinkere til å si nei...

Kunne sikkert skrevet 10 sider om dette.. ;0)

Hehehe, jeg leste at du ville være litt mindre _pensjonist_ istedet for perfeksjonist.......... :-) lenge leve lesebriller!

Gjest mora2
Skrevet

Hehehe, jeg leste at du ville være litt mindre _pensjonist_ istedet for perfeksjonist.......... :-) lenge leve lesebriller!

He, he, har en god del år igjen til jeg har det problemet ;0)

Skrevet

Jeg ville gjerne vært 15 kilo lettere, vært mer strukturert og disiplinert, også ønsker jeg veldig at jeg var verdens flinkeste til å synge, spille piano og gitar! :-)

Skrevet

He, he, har en god del år igjen til jeg har det problemet ;0)

Jamen da er du jo litt mindre pensjonist allerede:-) Jeg lo godt for meg selv da jeg skjønte hva jeg hadde lest! Har det nok for travelt når jeg leser tror jeg.... fikk en sms her for en stund siden hvor ordene "lillesnuppa" og "henge opp klær" sto under hverandre. VIPS så var det blitt til "hengepuppa" ..... hehe :-)

Gjest frisk!
Skrevet

Det er et ordtak som sier at de friske har mange ønsker men de syke har bare ett.

Og jeg har det ene, at jeg en vakker dag våkner opp og er frisk og arbeidsfør.

Gjest D*lilith
Skrevet

Flinkere til husarbeid,ellers skulle jeg ønske at jeg var tynn!

Gjest trolline
Skrevet

Det er et ordtak som sier at de friske har mange ønsker men de syke har bare ett.

Og jeg har det ene, at jeg en vakker dag våkner opp og er frisk og arbeidsfør.

Håper ønske ditt går i oppfyllelse :0)

Gjest mora2
Skrevet

Jamen da er du jo litt mindre pensjonist allerede:-) Jeg lo godt for meg selv da jeg skjønte hva jeg hadde lest! Har det nok for travelt når jeg leser tror jeg.... fikk en sms her for en stund siden hvor ordene "lillesnuppa" og "henge opp klær" sto under hverandre. VIPS så var det blitt til "hengepuppa" ..... hehe :-)

* LOL *

Utrolig hva hjernen kan få til ;0)

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne gå løs på husarbeid med liv og lyst. Og rydde og hive etterhvert. Ikke bare et stort skippertak i ukene før konfirmasjon og rund dag m.m. Og et lite skippertak når jeg skal ha klubb (da hiver jeg rotet inn i et annet rom så ingen ser det...)

Skulle også ønske jeg hadde ork og overskudd til til å organisere diverse forbedringer/vedlikehold på huset.

Skulle ønske jeg var tynnere og klarte å bare spise sunt, og ikke minst fant hobbyer/interesser som medførte aktivitet. De fleste jeg har i dag er ganske stillesittende.

Skrevet

Eg ville ha begynt å interessere meg for penger.

Gjest ChiengMai
Skrevet

At jeg skulle vært mer effektiv før "i siste liten", at jeg var mer ryddig og at jeg skulle vært flinkere til å telle til ti før det "smeller".

Mrs. Wallace
Skrevet

Det vet jeg. Skulle ønske jeg var tidligere trøtt om kvelden og at jeg greide å komme meg i seng.

Jeg blir av en eller annen grunn veldig våken og opplagt om kvelden.

Samme her.

Skrevet

Da var jeg frisk, sunnere og noe slankere. Hadde mye mere humor og mere lyst til å finne på sprell osv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...