Gå til innhold

Viss du fikk forandre/forbedre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ville jeg kunne gå, ellers så tror jeg at jeg er ufeilbar ;o)

Skrevet

Det er et ordtak som sier at de friske har mange ønsker men de syke har bare ett.

Og jeg har det ene, at jeg en vakker dag våkner opp og er frisk og arbeidsfør.

Det stemmer nok det ordtaket ;o)

Skrevet

For tiden ønsker jeg bare at jeg hadde mer energi og mindre hodepine.

Generelt skulle jeg ønske jeg var hakket med rasjonell og tålmodig.

mariaflyfly
Skrevet

Da ville jeg kunne gå, ellers så tror jeg at jeg er ufeilbar ;o)

Hva med å være litt mindre nikotinavhengig i samme slengen? :P

Skrevet

Hva med å være litt mindre nikotinavhengig i samme slengen? :P

Jeg tror de tingene henger sammen :oD

Gjest ViViola
Skrevet

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne ha forbedret mitt yngre jeg. Og da skulle jeg blitt mye flinkere til å ikke ta så mange sjanser, ha mindre konkurranseinstinkt og vært litt mer redd, slik at jeg ikke hadde fått så mange skader. De begynner nemlig å bli en smule plagsomme nå...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror de tingene henger sammen :oD

Hehe :))

Skrevet

Det vet jeg. Skulle ønske jeg var tidligere trøtt om kvelden og at jeg greide å komme meg i seng.

Jeg blir av en eller annen grunn veldig våken og opplagt om kvelden.

Samme her. Kan være segneferdig ved 21-tiden, men da er det altfor tidlig å finne senga. Ved 22-tiden våkner jeg opp gitt, da går det unna med både rydding og vasking, eller jeg sitter ved PC'n, og da går klokka fort til både 24 og 01.

Skrevet

Slutte å irritere meg over at folk ikke klarer å skrive bl.a. HVIS riktig...

Skrevet

*LOL* :)))

Gjest Sanyana
Skrevet

Viss er riktig på nynorsk. Innlegget ble skrevet på bokmål, men det snek seg inn en nynorsk variant av ordet hvis. Fordi jeg bor i en "nynorsk" landsdel, og vi prater litt blanding. Så det som var feil ved det, var blandingen, ikke ordet. ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg ikke var så "fin" på været. Jeg kan være vanskelig å få med på tur om ikke været er bra nok. Min kjære pleier å minne meg på at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær.

Skrevet

Da hadde jeg villet tatt en utskiftning av sikringer og tilhørende ledninger i kroppen, samt byttet ut skadde deler ellers. Og da, hadde nok andre praktiske ting kommet seg etter hvert ;-p

Skrevet

Viss er riktig på nynorsk. Innlegget ble skrevet på bokmål, men det snek seg inn en nynorsk variant av ordet hvis. Fordi jeg bor i en "nynorsk" landsdel, og vi prater litt blanding. Så det som var feil ved det, var blandingen, ikke ordet. ;o)

Ok da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...