Gjest Geir Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ja, eg har demontert hele badet mitt og bært ut badekaret. Så nå haqr eg anledning til å få vaska det skikkelig under (det blir en helvetes jobb), men så dukker spørsmålet opp om hvilke vaskemidler eg bør bruke. Eg har sjekka skapet mitt og har Ajax, Zalo, Jif, Salmiak og Rottegift tilgjengelig, hva ville DU ha brukt? 0 Siter
KaVa Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 rottegift - uten tvil :-) Neida: En god runde med salmiakk, burde gjøre susen. Event Zalo. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 rottegift - uten tvil :-) Neida: En god runde med salmiakk, burde gjøre susen. Event Zalo. Eg har sjøl hella mot salmiak, men bruker Jif (skurekrem) på innsiden, så eg lurte på om det var den beste løsning også under. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Blanding av salmiakk og Ajax. Har du tenkt å ta livet av meg? Det står jo tydelig utenpå Salmiakk flaska: NB! Sterkt alkalisk, må aldri brukes sammen med andre rengjøringsmiddler. ??? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Har du tenkt å ta livet av meg? Det står jo tydelig utenpå Salmiakk flaska: NB! Sterkt alkalisk, må aldri brukes sammen med andre rengjøringsmiddler. ??? Jeg bruker bestandig å blande det med grønnsåpe når jeg vasker, jeg. Ha'kke daua av det ennå. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg bruker bestandig å blande det med grønnsåpe når jeg vasker, jeg. Ha'kke daua av det ennå. _Der_ kom forklaringen! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Fyll varmt vann i bøtta. Ha deretter en sprut Zalo og en ½ dl Salmiak oppi. Ta aldri vaskemiddel som Salmiakk oppi før vannet. Da blir det en forferdelig sterk lukt. Finn fram skautet og skrubben! PS! Ingen intimvask med denne blandingen! ;D 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg bruker bestandig å blande det med grønnsåpe når jeg vasker, jeg. Ha'kke daua av det ennå. Jeg blander også grønnsåpe og salmiakk. Men det er vel klorin man ikke skal blande salmiakk med? 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg bruker bestandig å blande det med grønnsåpe når jeg vasker, jeg. Ha'kke daua av det ennå. Det er faktisk livsfarlig. Det er en grunn til at det står på flaska. Salmiakk skal aldri under noen omstendigheter blandes ut med andre vaskemidler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.