Gå til innhold

egentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tid spiser dere grandiosa???? Jeg har sett mange middagstråder, men dette står aldri på listene deres. Det sies jo at grandiosa spises av gudvett hvor mange personer daglig. ;)

Jeg skal lage det til kveldskos nå :) Har den orginale og den med kjøttdeig. Jeg har vært og kjøpt meg ny oppvaskmaskin og bærbar pc i dag. (Det ble Hp for de som husker innlegget.) Derfor enkel og ok mat. (jeg ble vel mere harry også nå da hehe)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• Aliza1365380759

5

• Lotte :o)

4

• hidi, the scorpion

3

hidi, the scorpion
Skrevet

Ugg, jeg hater grandiosa og spiser det aldri...;(

Grattis med nye hvitevarer:)

Skrevet

En gang i halvåret. Grandis er ikke godt.

Dr Oetker Ristorante Pollo, derimot, og den som jeg ikke husker navnet på som har pesto på. *nam*

Skrevet

Ugg, jeg hater grandiosa og spiser det aldri...;(

Grattis med nye hvitevarer:)

takk, det er en fryd å få oppvaskmaskinen igjen gitt :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204826567' post='3821424]

Dr Oetker Ristorante Pollo, derimot, og den som jeg ikke husker navnet på som har pesto på. *nam*

Den tror jeg ikke vi har forsøkt. Knanskje neste gang :)

Skrevet

Den tror jeg ikke vi har forsøkt. Knanskje neste gang :)

Ok, siden du bor langt unna. Bare ikke prøv deg på å robbe frysedisken på coop'en her, altså! ;o) Det er visst flere som synes at den er knall. Det går for å være en fengende nyhet i nabolaget, verdens beste pizza som alle i familien liker osv osv... *drømmer om en slice*

Aliza1365380759
Skrevet

Aldri, jeg er en av dem som drar grandiosastatistikken nedover.

Gjest ViViola
Skrevet

Vi spiser det ca 2 ganger i året, når jentene og jeg har litt for mye å gjøre, og pappa er borte.

Vi drar IKKE statistikken opp, nei.

Gjest mora2
Skrevet

Grandiosa har vi som regel visst meg og snaxy skal ha noe ekstra til kvelden..Ingen spesielle dager, men gjerne om vi har dårlig tid, og lite lyst til å mekke mat...

Er mest glad i Big one jeg..Grandi stinker så hvitløk....

AneM1365380603
Skrevet

Vi kjøpte grandiosa kanskje 2 ganger i året før jeg lærte å lage pizza selv. Det var sånn krisemat hvis vi hadde dårlig tid.

Gratulerer med bærbar :) Når jeg fikk bærbar til jul begynte jeg å dole på kjøkkenet også, he he. Nå lager jeg gryterett mens jeg surfer. Tidligere i dag laget jeg boller mens jeg dolet. Et par av brettene ble litt mørke, men de ble nå spiselige likevel. Jeg glemte de bollene helt pga lesinga her.

Skrevet

Vi kjøpte grandiosa kanskje 2 ganger i året før jeg lærte å lage pizza selv. Det var sånn krisemat hvis vi hadde dårlig tid.

Gratulerer med bærbar :) Når jeg fikk bærbar til jul begynte jeg å dole på kjøkkenet også, he he. Nå lager jeg gryterett mens jeg surfer. Tidligere i dag laget jeg boller mens jeg dolet. Et par av brettene ble litt mørke, men de ble nå spiselige likevel. Jeg glemte de bollene helt pga lesinga her.

Hehe dol er viktig ja :) Den bærbare er helst til min mann. (og til campingvognlivet) Han spøker med å bruke webkameraet så han kan se meg når jeg sitter med den stasjonære her. Morsomt! Han digget tråden i går om han som etterlyste sin kone ;) Jadda, det er ikke bare bare å være glad i å dole....

Skrevet

Siden Grandiosa med speltmel kom i butikken, så har vi alltid et par liggende i fryseren. Det er ikke særlig godt, men det er veldig praktisk om jeg er helt utslitt rundt middagstider, vi kommer hjem like før Squishys leggetid eller lignende. Spiser kanskje ferdigmat 2-4 ganger i måneden.

Gjest prust
Skrevet

Vi spiser Grandiosa på en dag som typisk denne:

Kommer hjem fra jobb og innom barnehage kvart på fem (ekstra sein), sliten og har ikke orket å planlegge noe. Ikke overskudd til å lage til "ordentlig" middag.

Eller - hvis vi har vært på langtur, og kommer frem seint om kvelden, så smaker det litt bedre med Grandiosa enn skiver....

Vi har det ekstremt sjelden i helgene.

Forresten - min kjære mann tyr gjerne til grandiosa når det er hans tur til å lage middag, selv om han har god tid :-D

I dag hadde vi spist Grandiosa hvis vi hadde hatt på frysen. Det hadde ikke, så det ble en merkelig rett, som faktisk smakte godt: Wok-blanding (thai) med stekte hjortepølsebiter i + ris!

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204826567' post='3821424]

Ja, den er knallgod!

Skrevet

Siden Grandiosa med speltmel kom i butikken, så har vi alltid et par liggende i fryseren. Det er ikke særlig godt, men det er veldig praktisk om jeg er helt utslitt rundt middagstider, vi kommer hjem like før Squishys leggetid eller lignende. Spiser kanskje ferdigmat 2-4 ganger i måneden.

Ja det er fint å slippe å styre for mye iblant. Ungene mine liker den godt, og det er viktigst at de får seg mat :) Spiser jo et stykke jeg også da.

Skrevet

Ja, den er knallgod!

Den pizza'n er close to perfect! *lyst på*

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204830125' post='3821530]

Den pizza'n er close to perfect! *lyst på*

Tror de har tilbuid på den på nærbutikken her denne uka. Må sjekke reklamebladet en gang til. 17,90 tror jeg det var. ICA.

Skrevet

Vi spiser Grandiosa på en dag som typisk denne:

Kommer hjem fra jobb og innom barnehage kvart på fem (ekstra sein), sliten og har ikke orket å planlegge noe. Ikke overskudd til å lage til "ordentlig" middag.

Eller - hvis vi har vært på langtur, og kommer frem seint om kvelden, så smaker det litt bedre med Grandiosa enn skiver....

Vi har det ekstremt sjelden i helgene.

Forresten - min kjære mann tyr gjerne til grandiosa når det er hans tur til å lage middag, selv om han har god tid :-D

I dag hadde vi spist Grandiosa hvis vi hadde hatt på frysen. Det hadde ikke, så det ble en merkelig rett, som faktisk smakte godt: Wok-blanding (thai) med stekte hjortepølsebiter i + ris!

Ja det er greit å ha på slike dager. Litt småsnadder er det jo. Den wokwn din hørtes god ut :) Slike grønnsaksposer er mye bedre enn de vanlige blomkålblanding osv.

Skrevet

Tror de har tilbuid på den på nærbutikken her denne uka. Må sjekke reklamebladet en gang til. 17,90 tror jeg det var. ICA.

*mmm* Skal sjekkes!

AneM1365380603
Skrevet

Hehe dol er viktig ja :) Den bærbare er helst til min mann. (og til campingvognlivet) Han spøker med å bruke webkameraet så han kan se meg når jeg sitter med den stasjonære her. Morsomt! Han digget tråden i går om han som etterlyste sin kone ;) Jadda, det er ikke bare bare å være glad i å dole....

Vi lo også godt her av han mannen som etterlyste kona si. Jeg leste innlegget for mannen min. Jeg tror han kjente seg litt igjen. Han mannen burde så absolutt få webcam slik at han får se kona si litt ;)

Jeg syntes det var så greit da mannen min fikk seg laptop for et par år siden, for da aktiviserte han seg litt selv framfor å forvente underholdning fra meg hele tiden ;) Nå hender det han tar på seg hodetelefonene og ser film på maskina. Da kan jeg dole med den beste samvittighet, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...