pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Når tid spiser dere grandiosa???? Jeg har sett mange middagstråder, men dette står aldri på listene deres. Det sies jo at grandiosa spises av gudvett hvor mange personer daglig. Jeg skal lage det til kveldskos nå Har den orginale og den med kjøttdeig. Jeg har vært og kjøpt meg ny oppvaskmaskin og bærbar pc i dag. (Det ble Hp for de som husker innlegget.) Derfor enkel og ok mat. (jeg ble vel mere harry også nå da hehe) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ugg, jeg hater grandiosa og spiser det aldri...;( Grattis med nye hvitevarer:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 En gang i halvåret. Grandis er ikke godt. Dr Oetker Ristorante Pollo, derimot, og den som jeg ikke husker navnet på som har pesto på. *nam* 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Ugg, jeg hater grandiosa og spiser det aldri...;( Grattis med nye hvitevarer:) takk, det er en fryd å få oppvaskmaskinen igjen gitt 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204826567' post='3821424] En gang i halvåret. Grandis er ikke godt. Dr Oetker Ristorante Pollo, derimot, og den som jeg ikke husker navnet på som har pesto på. *nam* Den tror jeg ikke vi har forsøkt. Knanskje neste gang 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Den tror jeg ikke vi har forsøkt. Knanskje neste gang Ok, siden du bor langt unna. Bare ikke prøv deg på å robbe frysedisken på coop'en her, altså! ;o) Det er visst flere som synes at den er knall. Det går for å være en fengende nyhet i nabolaget, verdens beste pizza som alle i familien liker osv osv... *drømmer om en slice* 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Aldri, jeg er en av dem som drar grandiosastatistikken nedover. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Vi spiser det ca 2 ganger i året, når jentene og jeg har litt for mye å gjøre, og pappa er borte. Vi drar IKKE statistikken opp, nei. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Grandiosa har vi som regel visst meg og snaxy skal ha noe ekstra til kvelden..Ingen spesielle dager, men gjerne om vi har dårlig tid, og lite lyst til å mekke mat... Er mest glad i Big one jeg..Grandi stinker så hvitløk.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Vi kjøpte grandiosa kanskje 2 ganger i året før jeg lærte å lage pizza selv. Det var sånn krisemat hvis vi hadde dårlig tid. Gratulerer med bærbar Når jeg fikk bærbar til jul begynte jeg å dole på kjøkkenet også, he he. Nå lager jeg gryterett mens jeg surfer. Tidligere i dag laget jeg boller mens jeg dolet. Et par av brettene ble litt mørke, men de ble nå spiselige likevel. Jeg glemte de bollene helt pga lesinga her. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Vi kjøpte grandiosa kanskje 2 ganger i året før jeg lærte å lage pizza selv. Det var sånn krisemat hvis vi hadde dårlig tid. Gratulerer med bærbar Når jeg fikk bærbar til jul begynte jeg å dole på kjøkkenet også, he he. Nå lager jeg gryterett mens jeg surfer. Tidligere i dag laget jeg boller mens jeg dolet. Et par av brettene ble litt mørke, men de ble nå spiselige likevel. Jeg glemte de bollene helt pga lesinga her. Hehe dol er viktig ja Den bærbare er helst til min mann. (og til campingvognlivet) Han spøker med å bruke webkameraet så han kan se meg når jeg sitter med den stasjonære her. Morsomt! Han digget tråden i går om han som etterlyste sin kone Jadda, det er ikke bare bare å være glad i å dole.... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Siden Grandiosa med speltmel kom i butikken, så har vi alltid et par liggende i fryseren. Det er ikke særlig godt, men det er veldig praktisk om jeg er helt utslitt rundt middagstider, vi kommer hjem like før Squishys leggetid eller lignende. Spiser kanskje ferdigmat 2-4 ganger i måneden. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Vi spiser Grandiosa på en dag som typisk denne: Kommer hjem fra jobb og innom barnehage kvart på fem (ekstra sein), sliten og har ikke orket å planlegge noe. Ikke overskudd til å lage til "ordentlig" middag. Eller - hvis vi har vært på langtur, og kommer frem seint om kvelden, så smaker det litt bedre med Grandiosa enn skiver.... Vi har det ekstremt sjelden i helgene. Forresten - min kjære mann tyr gjerne til grandiosa når det er hans tur til å lage middag, selv om han har god tid :-D I dag hadde vi spist Grandiosa hvis vi hadde hatt på frysen. Det hadde ikke, så det ble en merkelig rett, som faktisk smakte godt: Wok-blanding (thai) med stekte hjortepølsebiter i + ris! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204826567' post='3821424] En gang i halvåret. Grandis er ikke godt. Dr Oetker Ristorante Pollo, derimot, og den som jeg ikke husker navnet på som har pesto på. *nam* Ja, den er knallgod! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Siden Grandiosa med speltmel kom i butikken, så har vi alltid et par liggende i fryseren. Det er ikke særlig godt, men det er veldig praktisk om jeg er helt utslitt rundt middagstider, vi kommer hjem like før Squishys leggetid eller lignende. Spiser kanskje ferdigmat 2-4 ganger i måneden. Ja det er fint å slippe å styre for mye iblant. Ungene mine liker den godt, og det er viktigst at de får seg mat Spiser jo et stykke jeg også da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ja, den er knallgod! Den pizza'n er close to perfect! *lyst på* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204830125' post='3821530] Den pizza'n er close to perfect! *lyst på* Tror de har tilbuid på den på nærbutikken her denne uka. Må sjekke reklamebladet en gang til. 17,90 tror jeg det var. ICA. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Vi spiser Grandiosa på en dag som typisk denne: Kommer hjem fra jobb og innom barnehage kvart på fem (ekstra sein), sliten og har ikke orket å planlegge noe. Ikke overskudd til å lage til "ordentlig" middag. Eller - hvis vi har vært på langtur, og kommer frem seint om kvelden, så smaker det litt bedre med Grandiosa enn skiver.... Vi har det ekstremt sjelden i helgene. Forresten - min kjære mann tyr gjerne til grandiosa når det er hans tur til å lage middag, selv om han har god tid :-D I dag hadde vi spist Grandiosa hvis vi hadde hatt på frysen. Det hadde ikke, så det ble en merkelig rett, som faktisk smakte godt: Wok-blanding (thai) med stekte hjortepølsebiter i + ris! Ja det er greit å ha på slike dager. Litt småsnadder er det jo. Den wokwn din hørtes god ut Slike grønnsaksposer er mye bedre enn de vanlige blomkålblanding osv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Tror de har tilbuid på den på nærbutikken her denne uka. Må sjekke reklamebladet en gang til. 17,90 tror jeg det var. ICA. *mmm* Skal sjekkes! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hehe dol er viktig ja Den bærbare er helst til min mann. (og til campingvognlivet) Han spøker med å bruke webkameraet så han kan se meg når jeg sitter med den stasjonære her. Morsomt! Han digget tråden i går om han som etterlyste sin kone Jadda, det er ikke bare bare å være glad i å dole.... Vi lo også godt her av han mannen som etterlyste kona si. Jeg leste innlegget for mannen min. Jeg tror han kjente seg litt igjen. Han mannen burde så absolutt få webcam slik at han får se kona si litt Jeg syntes det var så greit da mannen min fikk seg laptop for et par år siden, for da aktiviserte han seg litt selv framfor å forvente underholdning fra meg hele tiden Nå hender det han tar på seg hodetelefonene og ser film på maskina. Da kan jeg dole med den beste samvittighet, he he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.