Gå til innhold

egentlig...

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Æsj, Grandiosa spiser jeg bare dersom jeg blir tilbudt det.... Kjøpepizza er ikke godt!!

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• Aliza1365380759

5

• Lotte :o)

4

• hidi, the scorpion

3

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg spiser grandis maks en gang i året, så det er ikke familien vår som drar opp den statistikken. Ikke engang ungene har sansen for den.

Pizza spiser vi ofte, men den lager vi selv. Frossenpizza er bare triste greier, og det finnes da adskillig bedre alternativer til hurtigmiddag.

Gjest Rakel28
Skrevet

Sånn når som helst? Svarer vanligvis ikke så mye på middagstråder.

Grandis spiser jeg som oftest når jeg ikke gidder å lage mat, det er så greit å bare putte den i ovnen.

Skrevet

Jeg svarer sjelden/aldri i middfagstråder, for jeg liker ikke å måtte forsvare alt jeg gjør... ;)

Neida, vi har grandiosa kanskje 1-2 ganger i mnd. Sjeldnere og sjeldnere, for det er jo langt fra nok for 2 personer.

Mannen og datra spiste det her om dagen da jeg ikke var hjemme ved middagstider. Tirsdag faktisk, hvis det var interessant. ;)

Skrevet

Kanskje en gang i året. Ungene liker det, men jeg og mannen synes ikke det er mat. Vi spiser ikke annen kjøpepizza heller.

Nå tåler ikke eldstemann vanlig hvetemel særlig godt, ellers hadde vi kanskje spist det dobbelt så ofte :-)

Skrevet

Jeg svarer sjelden/aldri i middfagstråder, for jeg liker ikke å måtte forsvare alt jeg gjør... ;)

Neida, vi har grandiosa kanskje 1-2 ganger i mnd. Sjeldnere og sjeldnere, for det er jo langt fra nok for 2 personer.

Mannen og datra spiste det her om dagen da jeg ikke var hjemme ved middagstider. Tirsdag faktisk, hvis det var interessant. ;)

:)

Gjest notinamillion...
Skrevet

Heisan!

Ser mange svarer at de spiser grandis hvis de er utkjørt, har hentet ungene sent i barnehagen og trenger noe enkelt....

Gode gud!!!

SÅ utkjørt er det ikke mulig å være!!! Vi er to i MEGET krevende turnusjobber, har barn som skal hentes, er totalt utslitt, middag som skal lages og et hus som ser ut som en katastrofe. MEN: Skikkelig mat må vi ha allikevel. Da lager vi feks ferdgkjøpte fiskekaker med brokkoli og ris, eller grillet kylling med grønnsaker til - det tar faktisk kortere tid en grandiosa...

Ville ALDRI ramlet meg inn i hele verden å servere sånt svineri til ungene mine!!!

Dette er et sprørsmål om verdier!

Og folk lurer på hvorfor unger i dag blir feite og ulykkelige....

Gjest prust
Skrevet

Heisan!

Ser mange svarer at de spiser grandis hvis de er utkjørt, har hentet ungene sent i barnehagen og trenger noe enkelt....

Gode gud!!!

SÅ utkjørt er det ikke mulig å være!!! Vi er to i MEGET krevende turnusjobber, har barn som skal hentes, er totalt utslitt, middag som skal lages og et hus som ser ut som en katastrofe. MEN: Skikkelig mat må vi ha allikevel. Da lager vi feks ferdgkjøpte fiskekaker med brokkoli og ris, eller grillet kylling med grønnsaker til - det tar faktisk kortere tid en grandiosa...

Ville ALDRI ramlet meg inn i hele verden å servere sånt svineri til ungene mine!!!

Vi lager da også fiskekaker til middag eller kylling med ris eller hva annet du foreslo.

At vi et par tre ganger i måneden spiser ferdigpizza ser jeg ikke på som noen katastrofe.

Våre bare er ikke ulykkelige og ikke feite heller!

trollemor;o)
Skrevet

Vi spiser Grandis når vi har dårlig tid. Kanskje to ganger i mnd.

Mrs. Wallace
Skrevet

Heisan!

Gode gud!!!

Jøss, du trenger visst å senke skuldrene litt. Det får være grenser for selvgodhet og forstoppelse.

Gjest prust
Skrevet

Kanskje en gang i året. Ungene liker det, men jeg og mannen synes ikke det er mat. Vi spiser ikke annen kjøpepizza heller.

Nå tåler ikke eldstemann vanlig hvetemel særlig godt, ellers hadde vi kanskje spist det dobbelt så ofte :-)

Du mener - skikkelig skeie ut med TO ganger i året ;-)

trollemor;o)
Skrevet

Heisan!

Gode gud!!!

Dette er et spørsmål om verdier.

Nettopp....

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er da førstevalget til tenåringer! Derfor den scorer så himmelhøyt ;)

Aliza1365380759
Skrevet

Det er da førstevalget til tenåringer! Derfor den scorer så himmelhøyt ;)

Og til studenter.. Sto bak en student i køa en gang det var langhelg og man måtte handle middag for 3-4 dager i ett, og han handlet fire frossenpizza - middag for alle dagene! ;) Nesten så jeg syntes jeg måtte invitere ham på middag for å få i ham noe annen mat enn frossenpizza! :P

Skrevet

Grandis er grei mat en gang i blant. Gjerne litt uplanlagt... (lysten på noe godt :-))

hidi, the scorpion
Skrevet

Og til studenter.. Sto bak en student i køa en gang det var langhelg og man måtte handle middag for 3-4 dager i ett, og han handlet fire frossenpizza - middag for alle dagene! ;) Nesten så jeg syntes jeg måtte invitere ham på middag for å få i ham noe annen mat enn frossenpizza! :P

Tenk så glad og overrasket han hadde blitt....;)

Skrevet

Studenter ja, det kan jeg forstå fordi det metter og er billig...

Aliza1365380759
Skrevet

Tenk så glad og overrasket han hadde blitt....;)

Hehe, ja, men spørs på samboeren min da.. Overrasket hadde nok han også blitt, men jeg tviler på at han hadde blitt særlig glad.. ;) Tror uansett ikke en student som er eldre enn meg selv hadde syntes det var særlig "kult" å bli invitert hjem til lille meg på "ordentlig" middag for at han skulle slippe å spise grandiosa, tror han hadde blitt mest flau jeg :P

Gjest mora2
Skrevet

Heisan!

Gode gud!!!

Så bra det finnes noen med så gode verdier!!!

Godt å se at det finnes så pefekte mennesker i verden, som heldigvis ikke sitter på sin høye hest.......

Aliza1365380759
Skrevet

Studenter ja, det kan jeg forstå fordi det metter og er billig...

Jeg synes hverken det er billig eller metter jeg.. Hvis jeg skal ha billig og lettvint mat som metter, så lager jeg f.eks suppelapskaus (10 kr til frossen pose lapskausblanding, og 20 kr til strimlet svinekjøtt. Litt krydder har man jo gjerne fra før) eller stekt fisk med poteter og løk (20 kr til firstpricefisk, og 10 kr til løk og poteter), og hvis man er alene kan man jo dele dette i to og ha to middager av det! :) Men så hadde ikke jeg overlevd på frossenpizza heller tror jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...