Gå til innhold

egentlig...

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

''Flere år siden jeg spiste Grandiosa''

Et par sekunder trodde jeg du skrev at det var _fire_ års dien, og da tenkte jeg at jammen holder du bra oversikt over hva du spiser! ;-)

''Skal vi kose oss med pizza baker vi enten selv eller kanskje (litt oftere) bestiller take-away.''

Take-away er absolutt ikke å forakte, nei;-)

Ser i kalenderen at vi sist hadde Grandiosa 11. april 2004, ja!

;)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• Aliza1365380759

5

• Lotte :o)

4

• hidi, the scorpion

3

Skrevet

En svarer jo bare på de spørsmålene som passer en best... F.eks. er det sjelden jeg svarer på "Middags-tråder", jeg blir helt svett når jeg ser hva andre disker opp av hjemmelagede fiskekaker servert med gulerøtter, brokkoli og (selvsagt) hjemmelaget hvit saus til barn som sitter og hungrer etter grønnsaker. Jeg orker bare ikke å svare: det blir vel pølser og posestappe, eller: som vanlig pasta med kjøttsaus!

Akkurat nå er det lenge siden vi har hatt Grandiosa, men det er tilfeldig! Dessuten ikke helt sant: sønnen min på 18 tar seg en Grandiosa dersom han ikke spiser det vi andre skal ha!

Sånn: nå er katten ute av sekken: jeg er en dårlig husmor, og har en bortskjemt sønn!! :-)

mvh

Hehe, du er nok mere normal du :) Jeg tror nok kanskje det har blitt slik her på dol,at man skal gjøre det rette, spise det rett osv ellers så får man huden full av andre "doldamer" ;)

Har til nå ikke hørt om folk som har dødd av å ha grandiosa iblant, eller tøy fra billigkjeder :)

Skrevet

En svarer jo bare på de spørsmålene som passer en best... F.eks. er det sjelden jeg svarer på "Middags-tråder", jeg blir helt svett når jeg ser hva andre disker opp av hjemmelagede fiskekaker servert med gulerøtter, brokkoli og (selvsagt) hjemmelaget hvit saus til barn som sitter og hungrer etter grønnsaker. Jeg orker bare ikke å svare: det blir vel pølser og posestappe, eller: som vanlig pasta med kjøttsaus!

Akkurat nå er det lenge siden vi har hatt Grandiosa, men det er tilfeldig! Dessuten ikke helt sant: sønnen min på 18 tar seg en Grandiosa dersom han ikke spiser det vi andre skal ha!

Sånn: nå er katten ute av sekken: jeg er en dårlig husmor, og har en bortskjemt sønn!! :-)

mvh

*Er på lag med Pås*

Skrevet

Nå fikk jeg nesten sjokk her. At du tør! Nå er du stempla for ever og alltid. Nå vet de at du er lat og fantasiløs og at du mangler elementær kunnskap om hva som passer seg. Spiser man grandis skal man i hvert fall gjøre det i smug;)

Her hos oss er det selvsagt bare hjemmelaget som duger. Selvsagt:)

Skrevet

Jeg hiver en grandis i ovnen når vi har det travelt, og jeg ikke gidder å finne på noe annet/har noe annet i huset. Det blir faktisk ikke så veldig ofte. Da jeg var student, ble det nok en del oftere....

Husker jeg leste en statistikk en gang om hvor mange som spiste grandis på julaften - og det var faktisk en del. For to år siden, seeent på lillejulaften, da alt var klart til julaften, dyttet jeg og mannen min en grandis i ovnen - og da klokken var over midnatt, ble vi vel en del av den statistikken, vi og :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

mvh

Har en sånn snart 18 åring jeg også, hun steker seg av og til grandis når vi andre skal ha noe hun ikke vil ha, eller ikke rekker pga trening.

Men nå har hun fått en ny favoritt, Big one, trippel cheese, i grunn ganske god.

Skrevet

Har en sånn snart 18 åring jeg også, hun steker seg av og til grandis når vi andre skal ha noe hun ikke vil ha, eller ikke rekker pga trening.

Men nå har hun fått en ny favoritt, Big one, trippel cheese, i grunn ganske god.

Den liker jeg best! Er egentlig skeptisk til ferdigpizza med "kjøtt" på, derfor ble jeg så glad da denne kom. Men så var det dette med kalorier da.. Med all den osten blir det litt fett for meg!

mvh

Gjest notinamillion...
Skrevet

Noen ganger så får jeg så vondt av slike som deg. Du snakker om verdier, men nicket ditt det skjuler du. Du må våge å mene noe uten å skjule deg lille venn. Og en grandiosa er ikke noe å hisse seg opp for skulle en tro.

Hei du!

Jeg skjuler ikke nicket mitt. Det er notinnamillion..., slik det står på alle innlegget jeg har skrevet. Hva er ditt nick, da?

Hissig er jeg heller ikke, men verdier det har jeg :-)

Skrevet

Nå fikk jeg nesten sjokk her. At du tør! Nå er du stempla for ever og alltid. Nå vet de at du er lat og fantasiløs og at du mangler elementær kunnskap om hva som passer seg. Spiser man grandis skal man i hvert fall gjøre det i smug;)

Her hos oss er det selvsagt bare hjemmelaget som duger. Selvsagt:)

Hehe, ja jeg er vågal for tiden ;)

Skrevet

Hehe, ja jeg er vågal for tiden ;)

Ja, jeg har lagt merke til det:)

Skrevet

Vi spiser Grandis kanskje 1 x i mnd, og da gjerne på en ettermiddag hvor vi har det travelt og mor er sliten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...