Gå til innhold

Innsjekking via nett

Anbefalte innlegg

Gjest tante reisende Mac
Skrevet

Hvor nært take-off kan man levere inn bagasjen når man sjekker inn på internett (fly)? Det er dårlig flybusstilbud her, så enten må jeg ta en buss som går veldig lenge før flyet går eller sjekke inn på nett og levere inn bagasjen på den drop-greia når jeg kommer med den bussen jeg helst ønsker å ta. Den kommer ca 30min før flyavgang. Er det for sent? Hvordan er reglene for når man må gjennom sikkerhetskontrollen? (Dette er en mindre flyplass i Norge.)

Gjest tante reisende Mac
Skrevet

Hvis jeg sjekker inn via nett må jeg likevel hente bagasjelapp på flyplassen. Bruker jeg da de vanlige sjekk-inn-automatene? Da er det vel like greit å gjøre hele innsjekkingen der? Har det noe for seg å sjekke inn på nett når man likevel må stå i kø ved de automatene for å få ut bagasjelappen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...