Gjest tante reisende Mac Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hvor nært take-off kan man levere inn bagasjen når man sjekker inn på internett (fly)? Det er dårlig flybusstilbud her, så enten må jeg ta en buss som går veldig lenge før flyet går eller sjekke inn på nett og levere inn bagasjen på den drop-greia når jeg kommer med den bussen jeg helst ønsker å ta. Den kommer ca 30min før flyavgang. Er det for sent? Hvordan er reglene for når man må gjennom sikkerhetskontrollen? (Dette er en mindre flyplass i Norge.) 0 Siter
Gjest tante reisende Mac Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hvis jeg sjekker inn via nett må jeg likevel hente bagasjelapp på flyplassen. Bruker jeg da de vanlige sjekk-inn-automatene? Da er det vel like greit å gjøre hele innsjekkingen der? Har det noe for seg å sjekke inn på nett når man likevel må stå i kø ved de automatene for å få ut bagasjelappen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.