Elisabeth1365380359 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hvor kjøper jeg dette. hva er det og hvordan ser det ut. Er det dyrt? Trenger det i en matrett. 0 Siter
Gjest Vinterstorm Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det er en krydderblandig du finner i en innvandrerforetning ellers tror jeg at du finner det på meny eller Coop mega. Det er ikke dyrt. 0 Siter
citoyen Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 De har det i vanlig krydderglass på de litt mer velutstyrte matbutikkene. Passer bra til mye rart, her forleden brukte jeg det sammen med gurkemeie til hvit fisk i form med creme fraiche og grønnsaker. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 De har det i vanlig krydderglass på de litt mer velutstyrte matbutikkene. Passer bra til mye rart, her forleden brukte jeg det sammen med gurkemeie til hvit fisk i form med creme fraiche og grønnsaker. Hva slags krydder inneholder det? Alltid interessert i nye krydderblandinger;) 0 Siter
citoyen Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hva slags krydder inneholder det? Alltid interessert i nye krydderblandinger;) http://en.wikipedia.org/wiki/Garam_masala 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 De har det i vanlig krydderglass på de litt mer velutstyrte matbutikkene. Passer bra til mye rart, her forleden brukte jeg det sammen med gurkemeie til hvit fisk i form med creme fraiche og grønnsaker. nam-nam det hørtes godt ut :0) er det veldig sterkt? 0 Siter
citoyen Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 nam-nam det hørtes godt ut :0) er det veldig sterkt? Neida. Det er krydret, men ikke sterkt på noen måte. Mer i retning kanel enn chili, altså 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Koster nesten ingenting hos tyrkeren på hjørnet. Og er anvendelig til det meste. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Koster nesten ingenting hos tyrkeren på hjørnet. Og er anvendelig til det meste. Hvilken butikk handler du i? K? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.