Gå til innhold

Jeg sitter her og tenker på 17.mai..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke begyne å grue meg for sent... Så jeg starter nå ;p Sikkert fordi det etter kalenderen har gått opp for meg at mannen i huset er på jobb da :(

Da må mor i huset drasse rundt alene i Trondheim med 3 unger på slep i år som i fjor. Dumme barnetoget! Ønsker meg bydelstog i år, egentlig hvert år *hrmf*

17.mai skulle vært arrangert kun på finværsdager. I grunnen hadde det passe best i juni!

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

31

• mariaflyfly

21

• trollemor;o)

16

• frosken

15

hidi, the scorpion
Skrevet

Skal vi ikke få lov til å bli ferdig med påske engang....?

*ser strengt på Lotte*

Skrevet

Skal vi ikke få lov til å bli ferdig med påske engang....?

*ser strengt på Lotte*

Påska går som en røyk. Deretter er det straks 17. mai. Garantert!

Skrevet

Jeg ser det lett for meg: Lotte og de tre barna hennes er stivpyntet og bærer flagg midt i juni :) :) Hæ? Er det ikke i dag?

Kjipt å være uten mannen den dagen, det er jo mange krefter på kun dine øyne da. Håper du får gå sammen med noen som hjelper deg litt.

Gjest mora2
Skrevet

Så kjipt å være alene den dagen da...Men, men, blir sikkert så koslig at ;0)

Gleder meg litt til 17 mai jeg :0)

Men litt kjipt at det "alltid " er dårlig vær.....

I påska skal meg og ei venninne kanskje til Oslo, da tenkte jeg se etter 17mai tøy til hele familien :0)

Skrevet

Jeg ser det lett for meg: Lotte og de tre barna hennes er stivpyntet og bærer flagg midt i juni :) :) Hæ? Er det ikke i dag?

Kjipt å være uten mannen den dagen, det er jo mange krefter på kun dine øyne da. Håper du får gå sammen med noen som hjelper deg litt.

Ja, det hadde tatt seg ut..! ;o)

Joda, jeg får sikkert noen gode hjelpere. Desto mer irriterende at mannen "sniker" seg unna i år som i fjor! ;o)

Skrevet

Så kjipt å være alene den dagen da...Men, men, blir sikkert så koslig at ;0)

Gleder meg litt til 17 mai jeg :0)

Men litt kjipt at det "alltid " er dårlig vær.....

I påska skal meg og ei venninne kanskje til Oslo, da tenkte jeg se etter 17mai tøy til hele familien :0)

Ja, det er kjekt å ha tøyet i hus! Alltid stress hvis man kommer på dette den 16. mai ;o)

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204831434' post='3821551]

Ja, det er kjekt å ha tøyet i hus! Alltid stress hvis man kommer på dette den 16. mai ;o)

Ikke sant ;0)

Å handle inn tøy til alle er jo halve 17 mai :0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Min mellomste stedatter spurte meg en gang:Du ....Kåre!Har dem 17 mai i sverige? Neii svarte jeg ettertenksomt! Det har dem vel ikke..Det er jo Norges grunnlovsdag. Men svarte hun..hopper svenskene fra 16 til 18 mai da eller? "ler" Og der ble jeg svar skyldig igjennnnnn.!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204830850' post='3821544]

Og etter 17 mai kommer st hans aften og sola har snudd og så går vi mot vinter igjen! Nei hold opp a...! La oss nyte denne fine vårtiden og ikke forte oss.Nyte hver eneste vårdag og se frem til en fin varm vår og sommer.

Skrevet

''17.mai skulle vært arrangert kun på finværsdager.''

Helt enig.

''I grunnen hadde det passet best i juni!''

Tja, det kommer nok an på kor i landet du bor.

Her hadde det passa best å arrangert det i syden!

Skrevet

Og etter 17 mai kommer st hans aften og sola har snudd og så går vi mot vinter igjen! Nei hold opp a...! La oss nyte denne fine vårtiden og ikke forte oss.Nyte hver eneste vårdag og se frem til en fin varm vår og sommer.

Ok da...! :)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg jobber fra tidlig morgen til sent på kveld hver eneste 17. mai jeg... Med ungene på slep

trollemor;o)
Skrevet

Åh, våren er herlig!! Men det hadde ikke vært det samme uten en lang vinter først. jeg liker alle årstidene og ville ikke vært uten en eneste en.

Skrevet

Jeg jobber fra tidlig morgen til sent på kveld hver eneste 17. mai jeg... Med ungene på slep

Er det du som selger gassballonger og godis?

Skrevet

I grunnnen bør hele dagen avlyses, jeg kan ikke engang dra ned til byen for det er for mye folk.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204830850' post='3821544]

Gi deg nå. Påske alene er neste like ille som jul alene. Forferdelige dager...

trollemor;o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204836554' post='3821663]

Er det du som selger gassballonger og godis?

hahaha, nei ikke akkurat.

Skrevet

I grunnnen bør hele dagen avlyses, jeg kan ikke engang dra ned til byen for det er for mye folk.

Jammen, hva skal du til sentrum for :-o

Skrevet

Åh nei.... Nå ble jeg minnet på denne dagen.. Enda et problem som må løses.. Hvem i allverden skal ta med min kjære sønn i toget.. Pappa'n er på jobb i år også, og jeg sitter riktig godt fast i saksa, med bare ett bein som virker ='(

Noen smartinger som har funnet opp tidsmaskin nå???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...