Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lampe over salongbordet, eller er det helt ut? ;)

Noen å anbefale?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• morsan

14

• Lillemus

11

• KaVa

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det har vi ikke. Vi har en up-light m/leselampe i hjørnet mellom sofaene, og en spotskinne i taket.

AneM1365380603
Skrevet

Vi har ingen lampe over salongbordet, men har noen spotter i taket rett over.

Jeg tror kanskje det er ut. Husker godt da jeg bodde med eksen og han hadde en slik lampe over salongbordet. En venninne av meg måtte kvele latteranfall hver gang hun tittet på den ;)

Hvis du ønsker en sånn, så drit i om det er inn eller ut :o)

Skrevet

Vi har ingen lampe over salongbordet, men har noen spotter i taket rett over.

Jeg tror kanskje det er ut. Husker godt da jeg bodde med eksen og han hadde en slik lampe over salongbordet. En venninne av meg måtte kvele latteranfall hver gang hun tittet på den ;)

Hvis du ønsker en sånn, så drit i om det er inn eller ut :o)

Vittig, jeg ønsker bare lys over bordet :) Men innrømmer at jeg er litt opptatt av å ikke skaffe meg ting som er ute på dato når jeg først skal ha noe. Spotlist høres fint ut.

Gjest bikku
Skrevet

Det er vel ikke fullt så vanlig med lampe over bordet, men det finnes jammen mye stilig å få kjøpt. Hadde taket vårt vært mer egnet for lampeoppheng, så skulle jeg nok ha klart å finne noe jeg likte. Og gi katta i hva interiørblader og venner sier - det er du som bestemmer hvordan du liker å ha det.

Skrevet

Jeg har ikke det, men kjæresten har en sånn med 5 små hvite glasskjermer med sånne bittesmå pærer i. Kjempefin.

Skrevet

Det er vel ikke fullt så vanlig med lampe over bordet, men det finnes jammen mye stilig å få kjøpt. Hadde taket vårt vært mer egnet for lampeoppheng, så skulle jeg nok ha klart å finne noe jeg likte. Og gi katta i hva interiørblader og venner sier - det er du som bestemmer hvordan du liker å ha det.

Jeg synes denne ser litt stilig ut

http://www.lysbutikken.no/admin/common/ShowImage.asp?FileID=3895&NoProps=True

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på om det er ut eller ikke, men vi har det ihvertfall ikke.

Men på 70-tallet hadde vi det hjemme! ;-)

Jeg har forresten sett noen som har en slags stålampe på siden som henger i en bue over salongbordet. Kanskje det er moderne? *uvitende*

Skrevet

Jeg har denne over spisebordet:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70065917

Kjæresten har en som ligner, men som har 5 skjermer som er finere enn min og som har en annen kobling slik at det ikke er noen ledning som henger nedover lampa som på min. Enkel regulerbar i høyden.

Den var jo fin. Jeg tror kanskje jeg går for spotskinne siden det er over salongbordet. Over spisebordet kanskje...men vi snakker om å ommøblere (rart ord, riktig?) så det får vente litt :)

Gjest Elextra
Skrevet

6.500,- for den der!? Noen er sannelig optimister!!!!

Hehe, lurer virkelig på om noen betaler så mye for sånt.

Skrevet

Hehe, lurer virkelig på om noen betaler så mye for sånt.

Ops!

*skjønner jeg har gjort et dårlig kjøp*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...