Gå til innhold

Hvordan havnet dere på dol ?

Anbefalte innlegg

Gjest Tilfeldig eller...
Skrevet

Det er jo et helsenettsted men virker som det også er mange friske personer her.

Selv er jeg en trofast bruker av psykiatrforum, og har begynt å følge litt med her på åpent forum etterhvert.

Var det helse eller andre kriterier som gjorde at dere havnet her ?

Gjest Blikkboks
Skrevet

Hei!

Jeg begynte her pga. at vi skulle adoptere. Så tok jeg en lang pause, skiftet nick og begynte å skrive litt på foreldre og småbarn.

Nå er er jeg litt overalt ;-D

Skrevet

Det har jeg forlengst glemt. Har vært her i mange år nå, og husker ikke lenger hva som interesserte meg i begynnelsen :-)

Det jeg imidlertid husker var at jeg med stor undring beveget meg inn på "Småprat" (som var dols chat), og lurte på hvordan det kunne ha seg at noen nick alltid var der når jeg logget meg på. Det var litt utenfor min fatteevne den gangen at de kanskje bare logget seg på om morgenen, og så var innom innimellom. For meg så det ut som om de bodde der inne !

AneM1365380603
Skrevet

Jeg visste at en venninne hadde søkt råd her inne en gang, så da jeg fikk blødninger i et svangerskap sendte jeg et innlegg hit.

Skrevet

''Selv er jeg en trofast bruker av psykiatrforum, og har begynt å følge litt med her på åpent forum etterhvert.''

Slik er det vel med de fleste skulle jeg tro, dog at psykiatriforum for mange kan byttes ut med andre fora.

Selv fant jeg stedet som relativt nybakt mor, og hadde absolutt ingen intensjoner om å gjøre noe som helst annet her enn å skaffe info relatert til det;-)

Gjest zilja
Skrevet

Husker ikke lenger, det er jo 1110-11 år siden :))

Gjest zilja
Skrevet

Husker ikke lenger, det er jo 1110-11 år siden :))

Mente 10-11 år da;-)

Skrevet

Havna her mens jeg planla å bli gravid for snart 10 år siden. I begynnelsen bare leste jeg , men er blitt bittelitt mer aktiv etterhvert.

Skrevet

Jeg havnet her fordi jeg hadde fått barn ved hjelp av ICSI og det var forbudt i Norge den gangen. Jeg tror minstemann må være en av de eldste i Norge som er laget på den måten.

Skrevet

Oppdaget stedet for 9-10 år siden, var ofte på småprat under et annet nick den gangen. Er ikke igjen mange av de "gamle" her..ikke nickene hvertfall. ;)

Skrevet

Oppdaget stedet for 9-10 år siden, var ofte på småprat under et annet nick den gangen. Er ikke igjen mange av de "gamle" her..ikke nickene hvertfall. ;)

Er nok flere av de gamle personene enn nickene, har jeg inntrykk av:-)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg ble tipset av ei venninne, Bustebeisa :0)

Og jeg ble jo hekta da..He, he..

Synes det er så koslig å snakke med dere, spesielt når jeg sitter mye alene :0)

Og mye nyttig og unyttig lesing.

Gjest prust
Skrevet

Det var vineren 98/99 og jeg var gravid med førstemann, og fullestendig nybegynner på internett.

Husker ikke hvordan jeg fant DOL, men jeg fant sikkert noe om graviditet, og havet her. Var bare "leser" en stund, kanksje noen måneder, men begynte etterhvert å skrive litt. De siste fem årene har jeg vært veldig aktiv.

Er atlså vanligvis frisk og rask, men har hatt tre DOL-graviditeter her :-)

Gjest Milleniumsmamma!
Skrevet

Ung, gravid og tusen ubesvarte spørsmål.

Kom inn hit i 1999, fikk barn i 2000, og har siden vært innom med jevne mellomrom, på den tiden svarte legene gratis på spørsmål også, så jeg sendte inn et og annet spørsmålet.

Har skiftet nick en gang da, nå har jeg egentlig ikke noe fast nick, og leser mer enn jeg skriver!

Skrevet

Jeg kom over siden helt tilfeldig for 9 år siden.

Småpraten ble flittig brukt.

Husker da vi kom hjem fra ferie, leste i avisen at to stk hadde hoppet fra tromsø-brua...

Det var meget trist, spesielt siden jeg hadde snakket mye med hun ene...

Var på et stortreff i oslo, det var ganske så gøy det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...