Gå til innhold

Hvordan havnet dere på dol ?

Anbefalte innlegg

Gjest nye nick??
Skrevet

Er nok flere av de gamle personene enn nickene, har jeg inntrykk av:-)

Jeg er sikker på at de fleste av de "gamle" er her med andre nick ;-O

plommeblomst
Skrevet

Kan ikke huske hvordan jeg fant fram til forum for adopsjon, men det må ha vært rundt 99. Leser (for det meste) litt her og der nå for tida.

Skrevet

Fant sidene første gang i 1997, da jeg surfet litt rundt etter en ganske traumatisk spontanabort. Leste mest på Ufrivillig barnløshet (som nå heter Vi ønsker barn).

Kom tilbake i 1998 da jeg hadde klart å bli gravid igjen. Nicket mitt var familiens kallenavn på hemmeligheten i magen. Han blir 9 år om noen dager...

Skrevet

Fant sidene første gang i 1997, da jeg surfet litt rundt etter en ganske traumatisk spontanabort. Leste mest på Ufrivillig barnløshet (som nå heter Vi ønsker barn).

Kom tilbake i 1998 da jeg hadde klart å bli gravid igjen. Nicket mitt var familiens kallenavn på hemmeligheten i magen. Han blir 9 år om noen dager...

''Nicket mitt var familiens kallenavn på hemmeligheten i magen''

Uansett passer det jo veldig godt som navn på en småbarnsmor, for man føler jo da gjerne at man "strekker seg litt lenger"...;-)

Skrevet

Jeg kom over siden helt tilfeldig for 9 år siden.

Småpraten ble flittig brukt.

Husker da vi kom hjem fra ferie, leste i avisen at to stk hadde hoppet fra tromsø-brua...

Det var meget trist, spesielt siden jeg hadde snakket mye med hun ene...

Var på et stortreff i oslo, det var ganske så gøy det :-)

Var også på stortreff i Oslo, var på høsten en gang :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg havnet her fordi jeg hadde fått barn ved hjelp av ICSI og det var forbudt i Norge den gangen. Jeg tror minstemann må være en av de eldste i Norge som er laget på den måten.

Stilig. :o)

Skrevet

Stilig. :o)

Flaks hadde vi også, det ble barn på første forsøk.

oktaviastar
Skrevet

Husker ike hvordan/hvorfor, men er snart 10 år siden. Hadde et annet nick da da... ;-)

Skrevet

Hmmmm, jeg husker ikke egentlig hvordan jeg fant DOL, men jeg begynte å vanke her fordi jeg var nybakt mamma. Var da mest på Foreldre-småbarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...