Gå til innhold

Hva har du lyst til å gjøre akkurat nuh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du fikk velge fritt, hva har du hatt lyst til å gjøre akkurat nåh?

Jeg har lyst til å finne noen, sette meg oppå vedkommende og bare snakke og snakke og snakke og snakke.

Skrevet

Eg har lyst til å gå å legge meg og sove leeenge i morra.

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv :o)

Har et betydelig kommunikasjonsbehov akkurat nå etter å ha vært alene innendørs det meste av dagen. Jeg skulle så gjerne hatt noen som kunne sagt at jeg har vært flink til å male dører og karmer som jeg har kastet meg over i dag. Etter å ha kjempet leeeeenge med dørstokkmila er jeg endelig kommet i gang med malingen, og da har i alle fall jeg behov for litt skryt!

Ellers hører jeg deilig musikk og har nettopp sendt av gårde en lengre mail....så litt kommunikasjon blir det lell :o)

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv :o)

Har et betydelig kommunikasjonsbehov akkurat nå etter å ha vært alene innendørs det meste av dagen. Jeg skulle så gjerne hatt noen som kunne sagt at jeg har vært flink til å male dører og karmer som jeg har kastet meg over i dag. Etter å ha kjempet leeeeenge med dørstokkmila er jeg endelig kommet i gang med malingen, og da har i alle fall jeg behov for litt skryt!

Ellers hører jeg deilig musikk og har nettopp sendt av gårde en lengre mail....så litt kommunikasjon blir det lell :o)

Yess! Det høres veldig bra ut! Du er flink:-)

Skrevet

Eg har lyst til å gå å legge meg og sove leeenge i morra.

Melatoninen kicker inn snart?;-)

Skrevet

Melatoninen kicker inn snart?;-)

Har kikka inn for lenge siden, omtrent som ei og ei halv flaske rødvin.:)

Skrevet

Har kikka inn for lenge siden, omtrent som ei og ei halv flaske rødvin.:)

My drugs dont work....

*lysvåken*

Skrevet

Jeg sitter å spiller musikk på you tube. Om jeg kunne skulle jeg spilt kraftig høyt og gjerne sunget med :) Finner masse gammelt, og dette er morro :)

Gjest mora2
Skrevet

Vi har akkuret sett film," SAW 4"...

Mye blod og gørr...

Jeg har faktisk ikke lyst til noe annet enn å sitte her å kose meg med min kjære, og slappe av :0)

Gjest prust
Skrevet

Legge meg og sove! Blir alltid sittende for lenge om kvelden....

I morgen har jeg en dag med masse ting som skal gjøres. Skal være leder på en leir for 70 barn (ikke hovedleder altså, bare med delansvar) - så det kommer til å gå i ett fra 9.15 til klokka 18.

Så husj meg i seng, folkens!

Skrevet

skal snart "lalle" meg til loppekassa!

Skrevet

Sove! Jeg er trøtt, men jeg må holde ut en halvtimes tid til før jeg kan legge meg.

Gjest Sånn er jeg!
Skrevet

Da ville jeg først hatt sex og så sovet, men det er nok bare å komme seg til sengs kun for å sove, et hardt liv!

Skrevet

Jeg kunne ha tenkt meg å shoppet klær,men istede så må jeg skifte en bæsjebleie. :-/

Livet er hardt ;-)

Skrevet

My drugs dont work....

*lysvåken*

Eg gikk å la meg, litt før 2400 og sovna med en gang.

0810 ringte eg kamerat og spurte om eg visste kor de var (han og en annen kamerat), eg svarte nei og da kunne han fortelle at de var på vei fra nachspiel og opp til meg, for at eg skulle kjøre de hjem.

Og eg som hadde gleda meg i ukesvis til å sove leeenge i dag (er aleine i huset)......

Annoying! :)

Skrevet

Jeg har lyst til å putte sjokoladekake i ørene på tilfeldig forbipasserende.

Skrevet

Jeg sitter å spiller musikk på you tube. Om jeg kunne skulle jeg spilt kraftig høyt og gjerne sunget med :) Finner masse gammelt, og dette er morro :)

Morsomt med ypu-tube!

Skrevet

Eg gikk å la meg, litt før 2400 og sovna med en gang.

0810 ringte eg kamerat og spurte om eg visste kor de var (han og en annen kamerat), eg svarte nei og da kunne han fortelle at de var på vei fra nachspiel og opp til meg, for at eg skulle kjøre de hjem.

Og eg som hadde gleda meg i ukesvis til å sove leeenge i dag (er aleine i huset)......

Annoying! :)

Kanskje du får sove lenge i dag i stedet.

Skrevet

Legge meg og sove! Blir alltid sittende for lenge om kvelden....

I morgen har jeg en dag med masse ting som skal gjøres. Skal være leder på en leir for 70 barn (ikke hovedleder altså, bare med delansvar) - så det kommer til å gå i ett fra 9.15 til klokka 18.

Så husj meg i seng, folkens!

Håper det gikk bra på leiern.

Skrevet

Aller helst ville jeg hatt sex med mannen min akkurat nå, men det går ikke :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...