Gå til innhold

Hva har du lyst til å gjøre akkurat nuh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aller helst ville jeg hatt sex med mannen min akkurat nå, men det går ikke :(

Ingenting som er så om-å-gjøre, som når det ikke går.. :(

Skrevet

Kanskje du får sove lenge i dag i stedet.

Sov til klokka 1000 i dag, men la meg litt seint (hadde besøk av venner i går) for vi såg en film på TV.

Men godt å sove! :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205054830' post='3823553]

Ingenting som er så om-å-gjøre, som når det ikke går.. :(

Ikke sant :)

Skrevet

Helst vil jeg pule.

Dernest vil jeg på skitur om gubben bare kommer inn. Ikke at jeg skal klage - han har holdt på i et par timer med å skifte cd-spillere i bilene mine. ;o)

Skrevet

Helst vil jeg pule.

Dernest vil jeg på skitur om gubben bare kommer inn. Ikke at jeg skal klage - han har holdt på i et par timer med å skifte cd-spillere i bilene mine. ;o)

Da må du bestemme deg, skal du ha nye CD spillere eller skal du pule?

Stakkars mann. :)

Skrevet

Midt i kirketiden?!! *gisp*

Skrevet

CD-spillerne er ikke nye, de skal bare bytte bil. :o) Blir nok ikke noe puling nå, får utsette det til i kveld og se om vi ikke kommer oss ut på ski nå.

Skrevet

Midt i kirketiden?!! *gisp*

Lillemus blir mer og mer uanstendig ettersom årene går, det er en skremmende utvikling. :)

Gjest prust
Skrevet

Håper det gikk bra på leiern.

Det gikk veldig bra på leiren, men jeg var dønn sliten i går kveld, og sovnet på sofaen etter Farmen. Karret meg opp i senga, og sovnet pang halv elleve!

Holdt på i ett fra 9.15 til 19.15 barn i 1.-4. trinn. Moro :-)

Skrevet

Jeg ville hatt huset helt for meg selv en hel uke. Slippe å forholde seg til noen, og bare suse rundt i min egen verden :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...