Lotte :o) Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Aller helst ville jeg hatt sex med mannen min akkurat nå, men det går ikke Ingenting som er så om-å-gjøre, som når det ikke går.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Kanskje du får sove lenge i dag i stedet. Sov til klokka 1000 i dag, men la meg litt seint (hadde besøk av venner i går) for vi såg en film på TV. Men godt å sove! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1205054830' post='3823553] Ingenting som er så om-å-gjøre, som når det ikke går.. Ikke sant 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Helst vil jeg pule. Dernest vil jeg på skitur om gubben bare kommer inn. Ikke at jeg skal klage - han har holdt på i et par timer med å skifte cd-spillere i bilene mine. ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Helst vil jeg pule. Dernest vil jeg på skitur om gubben bare kommer inn. Ikke at jeg skal klage - han har holdt på i et par timer med å skifte cd-spillere i bilene mine. ;o) Da må du bestemme deg, skal du ha nye CD spillere eller skal du pule? Stakkars mann. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Da må du bestemme deg, skal du ha nye CD spillere eller skal du pule? Stakkars mann. Midt i kirketiden?!! *gisp* 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Da må du bestemme deg, skal du ha nye CD spillere eller skal du pule? Stakkars mann. CD-spillerne er ikke nye, de skal bare bytte bil. ) Blir nok ikke noe puling nå, får utsette det til i kveld og se om vi ikke kommer oss ut på ski nå. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Midt i kirketiden?!! *gisp* Lillemus blir mer og mer uanstendig ettersom årene går, det er en skremmende utvikling. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Håper det gikk bra på leiern. Det gikk veldig bra på leiren, men jeg var dønn sliten i går kveld, og sovnet på sofaen etter Farmen. Karret meg opp i senga, og sovnet pang halv elleve! Holdt på i ett fra 9.15 til 19.15 barn i 1.-4. trinn. Moro :-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg ville hatt huset helt for meg selv en hel uke. Slippe å forholde seg til noen, og bare suse rundt i min egen verden :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.