Gå til innhold

Gratulerer med dagen kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnedag
Skrevet

Måtte vi få leve til vi blir 100, og dø i vår egen seng, skutt av en sjalu elsker!

Skrevet

Ha ha! Dette er jo i det hele tatt en latterlig dag.

Gjest MaryanThe Great
Skrevet

Ha ha! Dette er jo i det hele tatt en latterlig dag.

Men så er jo du i det hele tatt en latterlig person, så da er det jo diiiin daaag i daaag, bare diiin daaag i daaag ...

Skrevet

Men så er jo du i det hele tatt en latterlig person, så da er det jo diiiin daaag i daaag, bare diiin daaag i daaag ...

Ikke så latterlig som deg tror jeg. Jeg har fryktelig lyst til å putte sjokoladekake i ørene dine, kanskje et par kromkaker også.

Skrevet

Ja da hadde ihvertfall livsforsikringene for kvinner (bokstavelig talt) skutt i været!

Skrevet

Ikke så latterlig som deg tror jeg. Jeg har fryktelig lyst til å putte sjokoladekake i ørene dine, kanskje et par kromkaker også.

Kor tar du det fra??? *LOL*

Skrevet

Det er en gave jeg har blivet givet. (Må uttales på nebbete prippen måte)

Skrevet

Det er en gave jeg har blivet givet. (Må uttales på nebbete prippen måte)

Det hørtes ut som noe Henrik Ibsen kunne ha sagt.

Slekt?

Skrevet

Det hørtes ut som noe Henrik Ibsen kunne ha sagt.

Slekt?

Nei, men vi har mange likhetstrekk.

Nå skal jeg støvsuge her, gleder meg jævlig. Hei!

Skrevet

Nei, men vi har mange likhetstrekk.

Nå skal jeg støvsuge her, gleder meg jævlig. Hei!

Det burde eg og ha gjort, men eg skal på kafe og drikke Cola.

Fordi eg fortjener det!

Gjest Fårepølsa
Skrevet

Du? sånn oss imellom.......synest du seriøst at jølsen er morsom?????

Gjest mora2
Skrevet

Da hadde jeg jo en god grunn til å sove lenge, og våkne opp til ferdig frokost :0)

Skrevet

Takker så meget. :-)

Sitter nok en gang på jobb på kvinnedagen. I et meget mannsdominert yrke. Sitter her og "pisker" mennene ut i jobb, mens jeg selv har mulighet å sjekke litt hva som skjer på nettet. I tillegg er jeg den av oss på jobb som har best betalt. :-)

Gjest Sandea3
Skrevet

Det burde eg og ha gjort, men eg skal på kafe og drikke Cola.

Fordi eg fortjener det!

Det er synd for en som har vært på Dol lenge, at det nesten bare er patetiske menn igjen her.

:(

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Kromkaker i nesa er mye bedre.Har du ikke sett "a fish called wanda"?? "ler"

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Skal vel godt gjøres å være så latterlig som deg jølsen. *knipe jølsen i øra*

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Det er synd for en som har vært på Dol lenge, at det nesten bare er patetiske menn igjen her.

Ja enig. Og ikke blir litt patetiske heller, kjipt, får håpe på at flere oppegående kommer etterhvert.

Skrevet

Mrxx er nå innom av og til.

Skrevet

Jølsen er tidvis svært morsom, og helt "umulig" å finne ut av...

Skrevet

Har tenkt samme tanken selv;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...