Gjest kvinnedag Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Måtte vi få leve til vi blir 100, og dø i vår egen seng, skutt av en sjalu elsker! 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ha ha! Dette er jo i det hele tatt en latterlig dag. 0 Siter
Gjest MaryanThe Great Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ha ha! Dette er jo i det hele tatt en latterlig dag. Men så er jo du i det hele tatt en latterlig person, så da er det jo diiiin daaag i daaag, bare diiin daaag i daaag ... 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Men så er jo du i det hele tatt en latterlig person, så da er det jo diiiin daaag i daaag, bare diiin daaag i daaag ... Ikke så latterlig som deg tror jeg. Jeg har fryktelig lyst til å putte sjokoladekake i ørene dine, kanskje et par kromkaker også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ja da hadde ihvertfall livsforsikringene for kvinner (bokstavelig talt) skutt i været! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ikke så latterlig som deg tror jeg. Jeg har fryktelig lyst til å putte sjokoladekake i ørene dine, kanskje et par kromkaker også. Kor tar du det fra??? *LOL* 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Kor tar du det fra??? *LOL* Det er en gave jeg har blivet givet. (Må uttales på nebbete prippen måte) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det er en gave jeg har blivet givet. (Må uttales på nebbete prippen måte) Det hørtes ut som noe Henrik Ibsen kunne ha sagt. Slekt? 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det hørtes ut som noe Henrik Ibsen kunne ha sagt. Slekt? Nei, men vi har mange likhetstrekk. Nå skal jeg støvsuge her, gleder meg jævlig. Hei! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Nei, men vi har mange likhetstrekk. Nå skal jeg støvsuge her, gleder meg jævlig. Hei! Det burde eg og ha gjort, men eg skal på kafe og drikke Cola. Fordi eg fortjener det! 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Kor tar du det fra??? *LOL* Du? sånn oss imellom.......synest du seriøst at jølsen er morsom????? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Da hadde jeg jo en god grunn til å sove lenge, og våkne opp til ferdig frokost :0) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Takker så meget. :-) Sitter nok en gang på jobb på kvinnedagen. I et meget mannsdominert yrke. Sitter her og "pisker" mennene ut i jobb, mens jeg selv har mulighet å sjekke litt hva som skjer på nettet. I tillegg er jeg den av oss på jobb som har best betalt. :-) 0 Siter
Gjest Sandea3 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det burde eg og ha gjort, men eg skal på kafe og drikke Cola. Fordi eg fortjener det! Det er synd for en som har vært på Dol lenge, at det nesten bare er patetiske menn igjen her. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ikke så latterlig som deg tror jeg. Jeg har fryktelig lyst til å putte sjokoladekake i ørene dine, kanskje et par kromkaker også. Kromkaker i nesa er mye bedre.Har du ikke sett "a fish called wanda"?? "ler" 0 Siter
Gjest ha ha ha ha Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ikke så latterlig som deg tror jeg. Jeg har fryktelig lyst til å putte sjokoladekake i ørene dine, kanskje et par kromkaker også. Skal vel godt gjøres å være så latterlig som deg jølsen. *knipe jølsen i øra* 0 Siter
Gjest ha ha ha ha Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det er synd for en som har vært på Dol lenge, at det nesten bare er patetiske menn igjen her. Ja enig. Og ikke blir litt patetiske heller, kjipt, får håpe på at flere oppegående kommer etterhvert. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Det er synd for en som har vært på Dol lenge, at det nesten bare er patetiske menn igjen her. Mrxx er nå innom av og til. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Du? sånn oss imellom.......synest du seriøst at jølsen er morsom????? Jølsen er tidvis svært morsom, og helt "umulig" å finne ut av... 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Du? sånn oss imellom.......synest du seriøst at jølsen er morsom????? Har tenkt samme tanken selv;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.