Gjest Fårepølsa Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Har tenkt samme tanken selv;-) "tidvis svært morsom" sier Geir :-) ....men jeg vet ikke jeg......*hoderystende* 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 "tidvis svært morsom" sier Geir :-) ....men jeg vet ikke jeg......*hoderystende* *he he* 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 *he he* sjokoladekake i ørene? barnslig :-) og spesielle meninger har han iallfall. Hei Jølsen hvor er du???? Kom igjen da, ta nå meg og morsan.... (han har kallet meg en mugg-pølse....LOL) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 sjokoladekake i ørene? barnslig :-) og spesielle meninger har han iallfall. Hei Jølsen hvor er du???? Kom igjen da, ta nå meg og morsan.... (han har kallet meg en mugg-pølse....LOL) Jeg har et vagt minne om at jeg har ledd av kommentarene hans en gang eller to, så det kommer jo an på hvordan man tolker "tidvis"...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.