Gjest Geir Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 http://www.hegnar.no/personlig_okonomi/forbruker/article258554.ece Ha.ha....Det var det eg visste. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Og jeg som kanskje skal til Oslo i påska.... 0 Siter
Gjest hahahahaha Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Internasjonale omreisende, et annet uttrykk for kriminelle utlendinger, les øst-europa. 0 Siter
willow Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 heh. ja velkommen skal du være ! må innrømme at jeg ikke har blitt rammet av så mange forbrytelser de snart tre årenre jeg har bodd her. det vil si...om man ser bort fra det daglige småtjuveriet som skjer i butikken jeg jobber i. er nok slikt, og overfall/voldtekt som det er mest av :/ det siste kan du fint unngå om du tar forhåndsregler som å ikke se fremmede i øyne, ikke gå alene i utsatte strøk etc. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 heh. ja velkommen skal du være ! må innrømme at jeg ikke har blitt rammet av så mange forbrytelser de snart tre årenre jeg har bodd her. det vil si...om man ser bort fra det daglige småtjuveriet som skjer i butikken jeg jobber i. er nok slikt, og overfall/voldtekt som det er mest av :/ det siste kan du fint unngå om du tar forhåndsregler som å ikke se fremmede i øyne, ikke gå alene i utsatte strøk etc. Tjaa, du kan nok redusere risikoen for overfall/voldtekt med å gjøre som du sier, men å våre 100% sikker på å unngå det er nok ikkje så lett. Dessuten så rammer blind vold stort sett menn/gutter. 0 Siter
willow Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Tjaa, du kan nok redusere risikoen for overfall/voldtekt med å gjøre som du sier, men å våre 100% sikker på å unngå det er nok ikkje så lett. Dessuten så rammer blind vold stort sett menn/gutter. Man kan ikke være sikker på så veldig mye. Du kan fort dø når du går over gaten også 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Man kan ikke være sikker på så veldig mye. Du kan fort dø når du går over gaten også Ihvertfall om du går over gaten i Oslo, da kan du bli både påkjørt og nedstukket...samtidig! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Ihvertfall om du går over gaten i Oslo, da kan du bli både påkjørt og nedstukket...samtidig! :-) Trøsten er i såfall at det er stor sjanse for at også dne som stikker deg ned blir påkjørt av den samme bilen....;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Trøsten er i såfall at det er stor sjanse for at også dne som stikker deg ned blir påkjørt av den samme bilen....;-) Det tenkte eg ikkje på. Da er det ikkje helt bortkasta allikevel, da blir vi kvitt minst èn drittsekk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.