Gå til innhold

Oslo er en drittby!

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Og jeg som kanskje skal til Oslo i påska....

Gjest hahahahaha
Skrevet

Internasjonale omreisende, et annet uttrykk for kriminelle utlendinger, les øst-europa.

Skrevet

heh. ja velkommen skal du være ! ;) må innrømme at jeg ikke har blitt rammet av så mange forbrytelser de snart tre årenre jeg har bodd her. det vil si...om man ser bort fra det daglige småtjuveriet som skjer i butikken jeg jobber i. er nok slikt, og overfall/voldtekt som det er mest av :/ det siste kan du fint unngå om du tar forhåndsregler som å ikke se fremmede i øyne, ikke gå alene i utsatte strøk etc.

Skrevet

heh. ja velkommen skal du være ! ;) må innrømme at jeg ikke har blitt rammet av så mange forbrytelser de snart tre årenre jeg har bodd her. det vil si...om man ser bort fra det daglige småtjuveriet som skjer i butikken jeg jobber i. er nok slikt, og overfall/voldtekt som det er mest av :/ det siste kan du fint unngå om du tar forhåndsregler som å ikke se fremmede i øyne, ikke gå alene i utsatte strøk etc.

Tjaa, du kan nok redusere risikoen for overfall/voldtekt med å gjøre som du sier, men å våre 100% sikker på å unngå det er nok ikkje så lett.

Dessuten så rammer blind vold stort sett menn/gutter.

Skrevet

Tjaa, du kan nok redusere risikoen for overfall/voldtekt med å gjøre som du sier, men å våre 100% sikker på å unngå det er nok ikkje så lett.

Dessuten så rammer blind vold stort sett menn/gutter.

Man kan ikke være sikker på så veldig mye. Du kan fort dø når du går over gaten også ;)

Skrevet

Man kan ikke være sikker på så veldig mye. Du kan fort dø når du går over gaten også ;)

Ihvertfall om du går over gaten i Oslo, da kan du bli både påkjørt og nedstukket...samtidig! :-)

Skrevet

Ihvertfall om du går over gaten i Oslo, da kan du bli både påkjørt og nedstukket...samtidig! :-)

Trøsten er i såfall at det er stor sjanse for at også dne som stikker deg ned blir påkjørt av den samme bilen....;-)

Skrevet

Trøsten er i såfall at det er stor sjanse for at også dne som stikker deg ned blir påkjørt av den samme bilen....;-)

Det tenkte eg ikkje på.

Da er det ikkje helt bortkasta allikevel, da blir vi kvitt minst èn drittsekk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...