Gå til innhold

nervøs før opptaksprøve med fysisk test

Anbefalte innlegg

Gjest vil klare det
Skrevet

Skal til uka på en opptaksprøve med fysisk test. bla med springing innendørs hvor jeg skal legge meg ned på på mage på ene siden av gymsalen og rygg andre siden av gumsalen. Må klare et visst antall runder på ti minutter. Har i dag prøvd å løpe 7 minutter og ligger litt under målet, altså på syv minutter burde jeg ha sprunget ca 2-3 runder mer for å klare kravet.

Skal øve mer i gymsal i mårra, men ut å jogge en tur i ettermiddag. Har trent jevnlig de siste tre ukene, men nå er det bare noen dager igjen.

Er det greit å trene litt hver dag med unntak av siste dag før prøven, vil jeg få en formsøkning eller blir det for mye trening?

Sliter også mye med nervøsitet og har vært å lest om idrettspsykologi i dag, viktig å tru på seg selv.

Noen som har noen tips og motivasjon til meg?

Folk som har gjennomført den tidligere sier at man kan klare testen på vilje selv om man ikke er så godt trent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...