Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

FORUM JEG SJEKKER HVER GANG JEG ER HER:

Åpent forum

Foreldre-småbarn

FORUM SOM SJEKKES MED UJEVNT MELLOMROM:

Adopsjon

Meldinger

Samliv

Seksualitet

Webmaster

SJELDEN (STORT SETT BARE FORDI JEG KOMMER INN VIA 100 NYESTE)

Allmennmedisin

Barnemedisin

Foreldre-tenåringer

Graviditet

ALDRI: resten! :-)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Hvilke forum bruker du?

FORUM JEG SJEKKER HVER GANG JEG ER HER:

Adopsjon

Foreldre-småbarn

Åpent

FORUM SOM SJEKKES MED UJEVNT MELLOMROM: Kommer inn fra 100 nyeste:

Resten :-D

Skrevet

Jeg går på åpent hver gang, resten tar jeg fra 100nyeste for det meste. Er nok innom småbarnsforum også en del.

Skrevet

Sjekker alltid først psykiatri, deretter åpent forum.

Av og til innom samliv og foreldre småbarn/tenåringer.

Sjelden innom noen av de øvrige.

Skrevet

Har Svar til meg bokmerket, går deretter til 100 nyeste, derfra til Åpent (som regel) og så Foreldre småbarn. Er som regel også innom Data en gang eller to i løpet av dagen. That's it.

Gjest mora2
Skrevet

Sjekker svar til meg,

100nyeste,

åpent forum

småbarns forum

meldinger

samliv

seksualitet.

Skrevet

Har Svar til meg bokmerket, går deretter til 100 nyeste, derfra til Åpent (som regel) og så Foreldre småbarn. Er som regel også innom Data en gang eller to i løpet av dagen. That's it.

''Har Svar til meg bokmerket, går deretter til 100 nyeste, derfra til Åpent (som regel) og så Foreldre småbarn. ''

He he, dette er identisk den starten jeg ofte har!! ;-) Dvs dersom det er en stund siden sist jeg har vært innom, tar jeg åpent og barn _før_ 100 nyeste.

villbringebær
Skrevet

''FORUM JEG SJEKKER HVER GANG JEG ER HER:''

Adopsjon

Åpent forum

Foreldre-småbarn

''FORUM SOM SJEKKES MED UJEVNT MELLOMROM:''

Meldinger

Webmaster

Foreldre-tenåringer

''SJELDEN:''

Samliv

Psykiatri

Allmennmedisin

ALDRI: Resten! ;-)

Skrevet

Jeg sjekker så godt som alltid bare 100 nyeste. En sjelden gang åpent forum.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg starter som regel med foreldre/småbarn. Så går jeg på åpent. Resten av dagen bruker jeg de 100 nyeste. Det hender alle er lest, så da sliter jeg ;)

Det første halvåret her på dol hadde jeg ikke kapasitet til annet enn å følge med hva som skjedde på småbarnsforumet. Når jeg ble litt mer dreven leste jeg litt på åpent i tillegg.

De andre forumene jeg er innom er vektmemstring, trim og samliv. Resten havner jeg stort sett innom via de 100 siste.

Skrevet

Alltid Foreldre - småbarn og Åpent.

Ofte Graviditet, Jordmor.

Av og til Seksualitet, Samliv, Adopsjon, Foreldre-tenåringer, Alternativ medisin.

Sjelden de andre.

Skrevet

Jeg starter som regel med foreldre/småbarn. Så går jeg på åpent. Resten av dagen bruker jeg de 100 nyeste. Det hender alle er lest, så da sliter jeg ;)

Det første halvåret her på dol hadde jeg ikke kapasitet til annet enn å følge med hva som skjedde på småbarnsforumet. Når jeg ble litt mer dreven leste jeg litt på åpent i tillegg.

De andre forumene jeg er innom er vektmemstring, trim og samliv. Resten havner jeg stort sett innom via de 100 siste.

''Det hender alle er lest, så da sliter jeg ;)''

Hørtes mistenkelig kjent ut;-)

Gjest prust
Skrevet

Omtrent som deg, bare at jeg som regel alltid sjekker Meldinger - men det går månedsvis mellom hver gang det er meldign til meg der....

Og så svipper jeg innom Ammeforum av og til, men det er liten aktivitet der.

Skrev du forresten Psykiatriforum? Der har jeg lest masse det siste året. Var aldri der før. Synes det er litt interessant!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ser på 100 nyeste

Og havner vel innom de fleste forum av den grunn. :-)

Skrevet

havner vel innom de fleste via siste 100.. Tidligere (før jeg fikk øyne opp for siste 100) var jeg mest innom allmenn med., åpent forum og trygd-erstatning. Og litt sånn opp og ned med de andre forumene. streifet innom når det var ekstremt lite aktivitet og jeg kjedet meg.

Skrevet

Forumet for de 100 siste.

Eg leser og svarer på innlegg som interesserer meg, sjekker sjelden ut hvilke forum de er lagt inn under.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...