Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjempet som en helt, men måtte gi tapt for en Norgesmester.

Velger Geir-Ove Erin til førstekjempe neste uke, hvem ryker da dere?

Nei dotten, aner du hvilken tabbe du gjorde når du valgte Hugo?

Gjest få dem ut
Skrevet

Hvis Geir Ove blir storbonde bør han velge Torkil til førstekjempe, slik at Eren velger grein. Håper Torkil blir på hue og ræva hivet ut så snart som mulig, mora også. De er ingen gode vinnerkandidater.

Skrevet

he-he vi får se på det sånn ja,kjempetabbe av dotten.

Ikveld fikk jeg virkelig fnatt av dotte moren,kjeften sto ikke, hun er bare så irriterende at jeg ble nesten dårlig.

Vi får bare håpe og tro at dotten forsvinner neste uke.

Silje og Katarina(?) er ikke helt i lodd de heller,bare så det er sagt.

Huff og huff,dette var triste greier.

Skrevet

Hvis Geir Ove blir storbonde bør han velge Torkil til førstekjempe, slik at Eren velger grein. Håper Torkil blir på hue og ræva hivet ut så snart som mulig, mora også. De er ingen gode vinnerkandidater.

Ja da Geir Ove blir storbonde. Og det går nok den veien ja

Skrevet

Ikveld fikk jeg virkelig fnatt av dotte moren,kjeften sto ikke, hun er bare så irriterende at jeg ble nesten dårlig.

Vet du? jeg har hatt en del med Nav å gjøre siste måneden. Og i det siste har jeg sett for meg dette kvinnemenneske foran meg bak skranken.

Var ikke hun Nav-konsulent? Jeg synes jeg hører stemmen hennes kverne i det fjerne.....sukk....

Skrevet

Vet du? jeg har hatt en del med Nav å gjøre siste måneden. Og i det siste har jeg sett for meg dette kvinnemenneske foran meg bak skranken.

Var ikke hun Nav-konsulent? Jeg synes jeg hører stemmen hennes kverne i det fjerne.....sukk....

Fytte katta, hadde hun sittet på nav og jeg kom inn der, da måtte jeg fått byttet umiddelbart, eller måtte jeg rett og slett bare gått derfra.

Håper for din del at du slipper å slite med den dama og den stemmen i fremtiden.

Skrevet

Fytte katta, hadde hun sittet på nav og jeg kom inn der, da måtte jeg fått byttet umiddelbart, eller måtte jeg rett og slett bare gått derfra.

Håper for din del at du slipper å slite med den dama og den stemmen i fremtiden.

Jeg vet ikke hvor hun er fra, sikkert fra en helt annen kant av landet. Så det er vel ingen fare for at hun dukker opp på vårt Nav kontor.

Men jeg såg henne bare for meg :) *grøss*

Skrevet

*Hulk* Vi ventet oss dette selv om vi håpet til det siste... Resten av Farmen blir ikke det samme nå gitt. Av de gjenværende håper jeg GeirO vinner.

Synes egentlig det var urettferdig at de lot en norgesmester i bryting velge bryting som gren å kjempe i. Det ble jo totslt urettferdig!

Nei, dette er verre enn da Kim-Rune røyk ut av Idol... :'-(

Gjest Karine Gurine
Skrevet

Etter å ha sett tyrannhugos første uke på farmen, så er det så åpenbart at resten av oppholdet ikke er "hans rette jeg" som han skryter så voldsomt av. For maken til personlighetsforvandling skal man lete lenge etter. Og da blir det bare å utrolig patetisk å stå og utrope seg selv (daakal dutten som ble lurt av en 20åring da), til den moralske farmenvinneren fordi han var seg selv hele tiden.

Skrevet

*Hulk* Vi ventet oss dette selv om vi håpet til det siste... Resten av Farmen blir ikke det samme nå gitt. Av de gjenværende håper jeg GeirO vinner.

Synes egentlig det var urettferdig at de lot en norgesmester i bryting velge bryting som gren å kjempe i. Det ble jo totslt urettferdig!

Ja så enig så enig. Når Hugo velger vennskapet fremfor å vinne, og Eren tar trumfkortet sitt frem fra første stund. Nei dette var ikke noen rettferdig kamp.

AneM1365380603
Skrevet

En ting som er sikkert, det er at Farmen engasjerer veldig i år. De har klart å finne utrolig sterke personligheter. Jeg leste en plass at Idas mål var å knekke Katharina psykisk, og at hun greide det. Herregud for et mål.. Så vi har vel litt i vente tenker jeg.

Skrevet

Etter å ha sett tyrannhugos første uke på farmen, så er det så åpenbart at resten av oppholdet ikke er "hans rette jeg" som han skryter så voldsomt av. For maken til personlighetsforvandling skal man lete lenge etter. Og da blir det bare å utrolig patetisk å stå og utrope seg selv (daakal dutten som ble lurt av en 20åring da), til den moralske farmenvinneren fordi han var seg selv hele tiden.

De fleste på farmen har vel fått vist litt av seg selv både positivt og negativt. Og vær du sikker på at filmkuttene er med på å lage de bildene de vil vi skal tro.

Hugo fikk mange mot seg første uka, og skjønte at han burde skifte taktikk som storbonde. Ellers synes jeg han har vært seg selv. Jeg vil ikke si det er så mange potensielle vinnere igjen utenom Geir Ove nå. De 2 nye vet jeg ikke så mye om.

Skrevet

De fleste på farmen har vel fått vist litt av seg selv både positivt og negativt. Og vær du sikker på at filmkuttene er med på å lage de bildene de vil vi skal tro.

Hugo fikk mange mot seg første uka, og skjønte at han burde skifte taktikk som storbonde. Ellers synes jeg han har vært seg selv. Jeg vil ikke si det er så mange potensielle vinnere igjen utenom Geir Ove nå. De 2 nye vet jeg ikke så mye om.

Han sier jo selv at han har flere sider ved seg selv, og at han velger hvilke han vil vise fram. Hva er mest troverdig? Å vise sitt sanne jeg i 1 uke, eller i 5 uker? Er det ikke typisk at man vektlegger det negative som det mest troverdige....?

AneM1365380603
Skrevet

''

Nei, dette er verre enn da Kim-Rune røyk ut av Idol... :'-(''

Det må jeg si meg enig i ;)

Skrevet

''

Nei, dette er verre enn da Kim-Rune røyk ut av Idol... :'-(''

Det må jeg si meg enig i ;)

Jeg også :-) For det var jo også en tragedie :-(

Gjest farmenfan...!
Skrevet

Det var veldig trist at Hugo måtte dra hjem idag, jeg syns denne kampen var veldig urettferdig og at feilen ligger hos TV2, man bør da ikke slippe til en norgesmester? i bryting i en slik konkuranse, bryting handler jo mye om teknikk og mannen vil jo kunne ta hvem som helst på den greinen, så jeg syns TV2 har gjort en slett jobb her i utvelgelse av deltakere. Det tynnes i rekken av favoritter og egentlig er alle mine slått ut så nå vil jeg heie på Geir Ove. Det hadde vært supert om denne Eren viser seg å være en skikkelig drittsekk slik at vi får litt å flire av.

Gjest farmenfan...!!
Skrevet

Men er det ikke lurere om han velger Erin som førstekjempe da? Jeg tenker slik at - om Eren blir førstekjempe og Torkel får velge grein så kan det vel være en bitteliten sjanse for at Torkel slår ut Eren hvis han velger kunnskap (og finns det litt vett i hodet hans må han jo forstå at dette er den eneste greina han kan ha en liten mulighet på mot gutta).

Viss han skulle slå ut Erin er jo Geir Ove kvitt sin største hindring for finaleplass og Torkel er jo ikke noen vanskelig motstander for han.

Skrevet

Det var veldig trist at Hugo måtte dra hjem idag, jeg syns denne kampen var veldig urettferdig og at feilen ligger hos TV2, man bør da ikke slippe til en norgesmester? i bryting i en slik konkuranse, bryting handler jo mye om teknikk og mannen vil jo kunne ta hvem som helst på den greinen, så jeg syns TV2 har gjort en slett jobb her i utvelgelse av deltakere. Det tynnes i rekken av favoritter og egentlig er alle mine slått ut så nå vil jeg heie på Geir Ove. Det hadde vært supert om denne Eren viser seg å være en skikkelig drittsekk slik at vi får litt å flire av.

Jeg lurer på om ikke TV2 rett og slett ville ha ut Hugo og derfor fikk inn Eren så han kunne slå ut Hugo, ingen av de andre der inne er i stand til det i noen gren tror jeg.

Skrevet

Ja så enig så enig. Når Hugo velger vennskapet fremfor å vinne, og Eren tar trumfkortet sitt frem fra første stund. Nei dette var ikke noen rettferdig kamp.

Ja, men hvem gjør egentlig det da? Velger vennskap foran å vinne? Det er greit man sikkert får gode venner der inne og det er hyggelig, men her har du altså tatt flere uker fri fra jobb og borte fra familie etc for å være med på en konkurranse som brukte å dreie seg om å vinne den bilen og hytta. Det burde jo fortsatt være gulrota da! Det er jo derfor man har meldt seg på er det ikke? Eller er realityserier blitt kun om å få sine 15 minutter, sine syden-oppslag i Se&Hør og det å bli en skikkelig C-kjendis?

Og når da noen får pepper for faktisk å spille et spill som jo denne konkurransen dreier seg om, da skjønner jeg det ikke helt. Så lenge man kan spille spillet og fortsatt være hyggelig og grei mot sine medspillere, da synes jeg godt man kan få lov til å være taktisk av seg.

Skrevet

Ja, men hvem gjør egentlig det da? Velger vennskap foran å vinne? Det er greit man sikkert får gode venner der inne og det er hyggelig, men her har du altså tatt flere uker fri fra jobb og borte fra familie etc for å være med på en konkurranse som brukte å dreie seg om å vinne den bilen og hytta. Det burde jo fortsatt være gulrota da! Det er jo derfor man har meldt seg på er det ikke? Eller er realityserier blitt kun om å få sine 15 minutter, sine syden-oppslag i Se&Hør og det å bli en skikkelig C-kjendis?

Og når da noen får pepper for faktisk å spille et spill som jo denne konkurransen dreier seg om, da skjønner jeg det ikke helt. Så lenge man kan spille spillet og fortsatt være hyggelig og grei mot sine medspillere, da synes jeg godt man kan få lov til å være taktisk av seg.

Hvis jeg hadde meldt meg på noe sånt, hadde det vært først og fremst for opplevelsens skyld, man får et minne for livet.

"Ja, men hvem gjør egentlig det da? Velger vennskap foran å vinne?" Siden du spør, vil jeg svare at jeg uten tvil ville gjort det. Det ville betydd mye mer for meg enn både hytte og bil.

Jeg ser ikke bare på dette som en konkurranse, men en unik opplevelse.

"Eller er realityserier blitt kun om å få sine 15 minutter, sine syden-oppslag i Se&Hør og det å bli en skikkelig C-kjendis?" På dette spørsmålet vet jeg ikke hva jeg skal svare, fordi det er så fjernt fra meg. Det var faktisk det siste jeg ville tenkt på om jeg hadde vært deltager på farmen.

Pepperen du skriver om, fant jeg ikke så mye av. Jeg har kallet Torkel en dott, det er jeg ikke alene om. Og jeg skrev at Eren brukte trumfkortet sitt, han visste at det ikke kom til å bli en jevn kamp. Dette var en konkurranse for "amatører" og ikke for Norgesmestere. Noe pepper for at han var god i bryting og ville vinne et spill, har jeg ikke gitt ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...