Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så enig så enig. Når Hugo velger vennskapet fremfor å vinne, og Eren tar trumfkortet sitt frem fra første stund. Nei dette var ikke noen rettferdig kamp.

Vel...nå hadde ikke Eren noe vennskap å prioritere da. Han kommer inn som utfordrer og blir valgt til kjempe første uka. Det er klart mannen vil gjøre sitt beste for å bli med videre. Noe annet ville vel vært idioti??

Skrevet

Vel...nå hadde ikke Eren noe vennskap å prioritere da. Han kommer inn som utfordrer og blir valgt til kjempe første uka. Det er klart mannen vil gjøre sitt beste for å bli med videre. Noe annet ville vel vært idioti??

Jeg kan bare henvise til svaret jeg gav sweetness.

Har ikke skrevet noe om at Eren gjorde noe feil.

Skrevet

Hmmm.. så utrolig mye spekulasjoner over et program som er laget for at folk nettopp skal spekulere.

Ja, ja... dere om det. Tv2 har hvertfall vært flinke til å trykke på de rette knappene.

Heia Eren... sier jeg som ikke har en eneste episode. :-)

Skrevet

Hmmm.. så utrolig mye spekulasjoner over et program som er laget for at folk nettopp skal spekulere.

Ja, ja... dere om det. Tv2 har hvertfall vært flinke til å trykke på de rette knappene.

Heia Eren... sier jeg som ikke har en eneste episode. :-)

Farmen-diskusjonen har gått rykende her i det siste, har jeg sett, men jeg er ikke den som har vært fremst på i slike diskusjoner.Jeg skrev dette innlegget mest til farmen-tilhengerene, fordi jeg satt og kjedet meg og ikke hadde noe annet å skrive om.

Noen innlegg løser ut sterke meninger, dette vet jeg, derfor prøver jeg å være mest mulig nøytral.

I dette innlegget mitt handlet saken mest om dotten, men det ble Hugo som ble samtaleemnet. Sånn kan det gå :)

Jeg leste en tråd som noen hadde skrevet i går. (komo?) om hva folk bruker nettet til... Det har ikke noe med farmen å gjøre, men vedkommende fikk sikkert andre svar enn de han hadde tenkt, såg det ut som.

Noen av svarene gikk ut på bruk av forumet, og at det er tenkt til sosiale diskusjoner. Og det er vel det man bruker det til. Jeg styrer vel unna det jeg ikke interesserer meg for. Hadde jeg ikke sett på farmen, hadde jeg sikkert ikke spekulert over noe. Forøvrig så spekulerer jeg ikke så mye heller, faktisk. :)

Skrevet

Farmen-diskusjonen har gått rykende her i det siste, har jeg sett, men jeg er ikke den som har vært fremst på i slike diskusjoner.Jeg skrev dette innlegget mest til farmen-tilhengerene, fordi jeg satt og kjedet meg og ikke hadde noe annet å skrive om.

Noen innlegg løser ut sterke meninger, dette vet jeg, derfor prøver jeg å være mest mulig nøytral.

I dette innlegget mitt handlet saken mest om dotten, men det ble Hugo som ble samtaleemnet. Sånn kan det gå :)

Jeg leste en tråd som noen hadde skrevet i går. (komo?) om hva folk bruker nettet til... Det har ikke noe med farmen å gjøre, men vedkommende fikk sikkert andre svar enn de han hadde tenkt, såg det ut som.

Noen av svarene gikk ut på bruk av forumet, og at det er tenkt til sosiale diskusjoner. Og det er vel det man bruker det til. Jeg styrer vel unna det jeg ikke interesserer meg for. Hadde jeg ikke sett på farmen, hadde jeg sikkert ikke spekulert over noe. Forøvrig så spekulerer jeg ikke så mye heller, faktisk. :)

Jeg må innrømme at jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte se reprisen i dag. :-) Min første episode. :-)

Alt jeg kan si, er at det var jo ikke mye vanlig bryting, så han Eren hadde nok sine fordeler, men likevel stor forskjell fra vanlig bryting. :-)

Blir nok ikke sett så mange andre episoder fremover. Og lover dermed å ikke blande meg for mye i diskusjonene. :-)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte se reprisen i dag. :-) Min første episode. :-)

Alt jeg kan si, er at det var jo ikke mye vanlig bryting, så han Eren hadde nok sine fordeler, men likevel stor forskjell fra vanlig bryting. :-)

Blir nok ikke sett så mange andre episoder fremover. Og lover dermed å ikke blande meg for mye i diskusjonene. :-)

Jo da,her er det lov å blande seg inn i alt :)

Men det tar av noen ganger, og folk vrir på alt man skriver, får det til å se ut som noe helt annet, det blir jeg lei av.

Og det er ikke deg jeg sikter til :)

Skrevet

Jo da,her er det lov å blande seg inn i alt :)

Men det tar av noen ganger, og folk vrir på alt man skriver, får det til å se ut som noe helt annet, det blir jeg lei av.

Og det er ikke deg jeg sikter til :)

Veldig sant at ting blir vridd på her inne. Og to forskjellkige kan jo lese samme innleget, men tolke det på to forskjellige måter, ut fra hvor de står eller ut fra opplevelser. :-)

Gjest farmenfan...:
Skrevet

Ja, men hvem gjør egentlig det da? Velger vennskap foran å vinne? Det er greit man sikkert får gode venner der inne og det er hyggelig, men her har du altså tatt flere uker fri fra jobb og borte fra familie etc for å være med på en konkurranse som brukte å dreie seg om å vinne den bilen og hytta. Det burde jo fortsatt være gulrota da! Det er jo derfor man har meldt seg på er det ikke? Eller er realityserier blitt kun om å få sine 15 minutter, sine syden-oppslag i Se&Hør og det å bli en skikkelig C-kjendis?

Og når da noen får pepper for faktisk å spille et spill som jo denne konkurransen dreier seg om, da skjønner jeg det ikke helt. Så lenge man kan spille spillet og fortsatt være hyggelig og grei mot sine medspillere, da synes jeg godt man kan få lov til å være taktisk av seg.

Det er TV2 som skal ha pepper, og den skal det ha for å ta inn en norgesmester i bryting i en konkuranse for amatører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...