Gjest Planlegger sommerferie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Grunnet jobbskifte får jeg mindre feriepenger i år enn en normal mndlønn. Mener jeg har lest at man da får utbetalt det største beløpet av disse to - altså "vanlig" månedslønn i mitt tilfellet. Stemmer dette eller er det bare jeg som er for optimistisk? :=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke i privat sektor ihvertfall... Har hørt noe lignende det du sier om lærere - men vet ikke om det bare er første året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke i privat sektor ihvertfall... Har hørt noe lignende det du sier om lærere - men vet ikke om det bare er første året. For lærere er det første yrkesåret etter endt utdannelse, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du er altfor optimistisk!! Du får selvsagt opptjente feriepenger både fra din forrige og nåværende arbeidsplass. Hvis du allerede har fått utbetalt og brukt opp feriepengene fra din forrige arbeidsplass er det ditt eget ansvar, ikke den nye arbeidsgiveren sitt problem. Hva i all verden er det som får deg til å tro det? Men hva har dette spørsmålet med mat og ernæring å gjøre? Postet på feil forum kanskje? Mener jeg, og mange med meg, har svart på spørsmålet på et annet forum i dag, eller var det kanskje i går? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Du får 10,2 eller 12% feriepenger beregnet av hva du tjente i fjor. Dersom du ikke allerede har fått utbetalt dette fra din forrige avbeidsgiver (noe du har krav på) så får du ferepenger fra begge arbeidsgiverene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.