Gå til innhold

Charterfeber på tv3

Anbefalte innlegg

Gjest Rakel28
Skrevet

Er det noen som pleier å se på det?

Jeg har sett to programmer, og nå klarer jeg bare ikke mer av det.

Det er så flaut å se hvordan enkelte (eller de fleste i de programmene) oppfører seg.

Sist måtte jeg bare ta det av, jeg ble rett og slett matt av å se hvor dum man kan være på ferie.

Noen andre som syntes det eller syntes det er festlig istedet?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har bare sett et par episoder, og kan ikke si jeg ble imponert...Men han virker da som en artig fyr, må jo ha adhd..

Typisk nordmenn på tur? ;0)

Gjest Rakel28
Skrevet

Jeg har bare sett et par episoder, og kan ikke si jeg ble imponert...Men han virker da som en artig fyr, må jo ha adhd..

Typisk nordmenn på tur? ;0)

Jeg tenker ikke på Svein, jeg tenker på de nordmennene de filmer.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg tenker ikke på Svein, jeg tenker på de nordmennene de filmer.

Typisk nordmenn på tur ;0)

Skrevet

Jeg synes faktisk det er veldig underholdende.

Man blir jo sjokkert over hvordan folk oppfører seg, og jeg ser på det hele med en slags skrekkblandet fryd, en slags merkelig fascinasjon faktisk over disse menneskene som virker totalt blottet for sjenanse, selvinnsikt, intelligens, verdighet osv. Får nesten litt sympati for dem.

Gjest Rakel28
Skrevet

Jeg synes faktisk det er veldig underholdende.

Man blir jo sjokkert over hvordan folk oppfører seg, og jeg ser på det hele med en slags skrekkblandet fryd, en slags merkelig fascinasjon faktisk over disse menneskene som virker totalt blottet for sjenanse, selvinnsikt, intelligens, verdighet osv. Får nesten litt sympati for dem.

Hehe, da har du mer tålmodighet enn meg. Mannen min ble så oppgitt at han valgte å sitte på pc'en istedet! Og han gjør sjelden det.

Skrevet

Ja, her i gården ser vi på det iblant. Det er som å se hvordan folk helt annerledes enn oss selv leer. Skikkelig snålt egentlig, og tidvis flaut, men underholdende.

Skrevet

Jeg synes det er sinnsykt gøy!

JEG ER KONGEN AV MALLÅRKA OLÉOLÉOLÉ!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...