villbringebær Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hallo, hallo, jeg har tenkt meg ut av skapet her på dol, og si at jeg trenger å gå ned en del kilo, og har tenkt å hive meg inn blant dere andre slankere! Jeg veier 82,5 kg.og vil ned til 69. Tidsperspektivet mitt er å gå ned 6,5 kg.innen 1.mai, altså ned til 76, og etter det vil jeg gjøre alt jeg kan for å komme ned til 69 innen 1.september. Jeg har lagt på meg 7 kg.i vinter... Har vært mye syk og sykemeldt, men er nå på vei tilbake til mitt gamle selv! Håper det er flere av dere her inne som vil heie på at jeg får til dette, så skal jeg heie på dere tilbake! Jeg har tenkt til å veie meg hver onsdag. Så jeg rapporterer onsd./torsd.hvordan det går. (Hvis det viser seg at det er en god stemning for å gjøre dette her inne, vel og merke. Hvis jeg ikke får svar og sitter med innrapportert veiing alene, kommer jeg jo ikke til å gidde... ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Selvfølgelig er det god stemning for det! ) Her inne er det plass til alle som vil gjøre noe med vekten sin - om det nå er å gå ned i vekt, holde vekta eller gå opp i vekt! Vi heier på hverandre alle sammen! ) *Lykke-til-klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 82,7 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei Vi ligger ganske likt an både i vekt og mål. Har du noen oppskrift på hvordan du skal nå målene dine ? Dvs har du noen tips du vil dele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vil gjerne følge deg ned til 75 kg, men da er det stopp for min del. Er ca 84 nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vil gjerne følge deg ned til 75 kg, men da er det stopp for min del. Er ca 84 nå Yes, bra! Du er kanskje en del høyere enn meg. Jeg er 169 ca.høy og vil helt ned til 69 kg.til slutt, men må sette meg delmål vet du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Hei Vi ligger ganske likt an både i vekt og mål. Har du noen oppskrift på hvordan du skal nå målene dine ? Dvs har du noen tips du vil dele. Tips i massevis Jeg vil trene 2-3 ganger i uka. 3 ganger er det optimale, men jeg vet at det er ikke sikkert jeg får det til, så da er jeg veldig fornøyd hvis jeg får til 2! Jeg vil kutte ut all godterispising så nær som noen få biter smågodt e.l.til lørdagskvelden. Jeg vil spise regelmessig, hver 2-3 time. Små måltider. Jeg vil spise riktig, så jeg blir sunn i tillegg til slank ;-) Derfor vil jeg spise massevis av grønnsaker, 3 frukt om dagen + lettyoghurt, så jeg får i meg kalsium. Jeg drikker ikke melk, fordi jeg liker det ikke... Jeg vil spise mer knekkebrød og mindre brød, for det har jeg god erfaring med fra tidligere at jeg går ned i vekt på. Jeg vil passe på at jeg ikke kommer over 1800 kcal om dagen, og skriver opp det jeg spiser (G.Roede-prinsipp) så jeg har kontrollen på det jeg driver med. Jeg vil drikke masse vann, minst 1 1/2 liter om dagen. Enn du da, har du noen tips tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Selvfølgelig er det god stemning for det! ) Her inne er det plass til alle som vil gjøre noe med vekten sin - om det nå er å gå ned i vekt, holde vekta eller gå opp i vekt! Vi heier på hverandre alle sammen! ) *Lykke-til-klem* Takk for det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en nesten 6 km.lang skitur med mye oppoverbakker (og neoverbakker ;-)) Fantastisk å kunne bruke kroppen sin, svette og være ute i et herlig trøndersk nesten-påskevær! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 82,7 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tips i massevis Jeg vil trene 2-3 ganger i uka. 3 ganger er det optimale, men jeg vet at det er ikke sikkert jeg får det til, så da er jeg veldig fornøyd hvis jeg får til 2! Jeg vil kutte ut all godterispising så nær som noen få biter smågodt e.l.til lørdagskvelden. Jeg vil spise regelmessig, hver 2-3 time. Små måltider. Jeg vil spise riktig, så jeg blir sunn i tillegg til slank ;-) Derfor vil jeg spise massevis av grønnsaker, 3 frukt om dagen + lettyoghurt, så jeg får i meg kalsium. Jeg drikker ikke melk, fordi jeg liker det ikke... Jeg vil spise mer knekkebrød og mindre brød, for det har jeg god erfaring med fra tidligere at jeg går ned i vekt på. Jeg vil passe på at jeg ikke kommer over 1800 kcal om dagen, og skriver opp det jeg spiser (G.Roede-prinsipp) så jeg har kontrollen på det jeg driver med. Jeg vil drikke masse vann, minst 1 1/2 liter om dagen. Enn du da, har du noen tips tilbake? Satser på lite og ofte jeg og, så går jeg en time med hunden hver morgen og ettermiddag. Jeg er nok ikke så strukturert som deg, men jeg ligger unna godis. Men, i påsken blir det nok noen gode middager.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Yes, bra! Du er kanskje en del høyere enn meg. Jeg er 169 ca.høy og vil helt ned til 69 kg.til slutt, men må sette meg delmål vet du Njæ, noen centimeter høyere er jeg nok. Men hvis jeg blir under 70 kg, ja da tror jeg at jeg vil se veldig tynn ut.. Men hva er planen din? Spise mindre + trimme mer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Njæ, noen centimeter høyere er jeg nok. Men hvis jeg blir under 70 kg, ja da tror jeg at jeg vil se veldig tynn ut.. Men hva er planen din? Spise mindre + trimme mer? Jepp, det er planen ja! Se svar til 82,7 Enn du, hva er din plan? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.