Gå til innhold

Mer om Farmen...

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Her er det noen som har et ektremt tilfelle av dårlig korttidshukommelse. Jeg synes du skal prøve å se om igjen den første uka med tyrannhugo som storbonde, så vil du se at mer falsk fyr skal du lete lenge etter.

Og det topper seg helt utrolig med avisoppslagene i dag, hvor langsint, sutrende og patetisk er det mulig å være?

Åh, jammen godt å se at det er flere enn meg som stusser litt...

:-)

Gjest Karine Gurine
Skrevet

Den første uka prøve vel alle å finne sin plass og teste ut de andre.

Ja, selvsagt, når det er Hugo som er falsk, maktsyk, manipulerende og favoriserende, så er det helt ok. At jeg ikke skjønte det.

Gjest farmenfan...::
Skrevet

He-he, jeg ser da ikke svart-hvitt på det, men jeg synes det blir veldig snodig å henge ut en mann som deltar i en konkurranse - og konkurrerer!

Det er vel forskjell på folk, noen har mer konkurranseinstinkt enn andre.

Som sagt, synes det ble i overkant mye Eren-hets her, og ønsket å laget et litt mer balansert innlegg; som sagt, det er en konkurranse.

Jeg tror du misforstår, det er TV2 og ikke Eren folk er irritert på,ingen Norgesmester i boksing har noe i en konkuranse for amatører og gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...