Gjest ViViola Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Her er det noen som har et ektremt tilfelle av dårlig korttidshukommelse. Jeg synes du skal prøve å se om igjen den første uka med tyrannhugo som storbonde, så vil du se at mer falsk fyr skal du lete lenge etter. Og det topper seg helt utrolig med avisoppslagene i dag, hvor langsint, sutrende og patetisk er det mulig å være? Åh, jammen godt å se at det er flere enn meg som stusser litt... :-) 0 Siter
Gjest Karine Gurine Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Den første uka prøve vel alle å finne sin plass og teste ut de andre. Ja, selvsagt, når det er Hugo som er falsk, maktsyk, manipulerende og favoriserende, så er det helt ok. At jeg ikke skjønte det. 0 Siter
Gjest farmenfan...:: Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 He-he, jeg ser da ikke svart-hvitt på det, men jeg synes det blir veldig snodig å henge ut en mann som deltar i en konkurranse - og konkurrerer! Det er vel forskjell på folk, noen har mer konkurranseinstinkt enn andre. Som sagt, synes det ble i overkant mye Eren-hets her, og ønsket å laget et litt mer balansert innlegg; som sagt, det er en konkurranse. Jeg tror du misforstår, det er TV2 og ikke Eren folk er irritert på,ingen Norgesmester i boksing har noe i en konkuranse for amatører og gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.