Gå til innhold

Voksnes bekledning på lekeplassen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Noen ganger tar Victoria Beckham av seg Gucci-kjolene og går rundt i byen som en vanlig mamma...''

http://www.seher.no/php/art.php?id=513944

Se bildene i slide-showet. "Vanlig mamma"-begrepet er en smule feil, selv her på lekeplassen. Se skoene med verdens høyeste hæl!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Lillemus

5

• Lotte :o)

3

• bustebeisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Huff, jeg får helt vondt i magen av slikt, jeg, for tenk å være så opptatt av hvordan man tar seg ut?! En ting er jo å ønske å se så bra ut som mulig på fest, men for en tur på lekeplassen - vel...

Jeg er oppriktig takknemlig for mitt anonyme liv. Rett og slett.

Skrevet

Huff, jeg får helt vondt i magen av slikt, jeg, for tenk å være så opptatt av hvordan man tar seg ut?! En ting er jo å ønske å se så bra ut som mulig på fest, men for en tur på lekeplassen - vel...

''Jeg er oppriktig takknemlig for mitt anonyme liv. Rett og slett.''

Som jeg skulle sagt det selv :)

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205051982' post='3823494]

''Jeg er oppriktig takknemlig for mitt anonyme liv. Rett og slett.''

Som jeg skulle sagt det selv :)

Med min balanse ville det forresten blitt riktig festlige bilder om jeg møtte opp på en lekeplass i høye hæler... HE-HE!

mariaflyfly
Skrevet

Fatter ikke hva som er galt med et par freshe sneakers eller noe når man er på lekeplassen, jeg. ;)

Skrevet

Fatter ikke hva som er galt med et par freshe sneakers eller noe når man er på lekeplassen, jeg. ;)

Her går vi i overtrekksbukser og vindjakke, pluss noe dugandes på føttene, slik at vi er i stand til å løpe etter klåfingra rakkerunger som stikker avgårde :)

Tenk om Victoria får en datter i framtiden. Lurer på hvilket fottøy hun vil ha som 3-åring...! ;o)

Skrevet

De skoene tyder vel på at hun neppe har kommet seg til lekeplassen til fots via gangstier som har fullt av grus etter vinterens strøbiler...;-)

Skrevet

''for tenk å være så opptatt av hvordan man tar seg ut?!''

Jeg skjønner jo at kjendiser er det, for bilder av dem på en dårlig dag sirkulrere ganske fort på nettet/i media...:-(

Gjest ViViola
Skrevet

''for tenk å være så opptatt av hvordan man tar seg ut?!''

Jeg skjønner jo at kjendiser er det, for bilder av dem på en dårlig dag sirkulrere ganske fort på nettet/i media...:-(

Åja, skjønner det, men noen er jo mer opptatt av det enn andre. På God kveld, Norge i går var det en skuespillerdame som ikke brukte sminke - tenk så herlig hun har det!

Skrevet

Åja, skjønner det, men noen er jo mer opptatt av det enn andre. På God kveld, Norge i går var det en skuespillerdame som ikke brukte sminke - tenk så herlig hun har det!

Ja, jeg tror nok at enkelte av dem overdriver hvor fine de "må" være. Herlig med folk som tør være litt mer avslappet.

Når et er sagt, må jeg si at jeg selv ikke hadde ønsket å være usminket på TV....;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, jeg tror nok at enkelte av dem overdriver hvor fine de "må" være. Herlig med folk som tør være litt mer avslappet.

Når et er sagt, må jeg si at jeg selv ikke hadde ønsket å være usminket på TV....;-)

Jeg har jobbet på TV, og jeg vet hva VI la av sminke før sending. Og jeg vet hvordan jeg så ut, selv med DET fete laget av brunkrem. Så jeg hadde ikke ønsket å være i ruta uten sminke - men jeg er heller ikke sånn veldig naturlig vakker. He-he.

Skrevet

Alt det der er greit nok.

Men kan ikkje ho smile?

Ho har jo bare ett ansiktsutrykk, og i mine øyner ser ho djupt ulykkelig ut...

Skrevet

Alt det der er greit nok.

Men kan ikkje ho smile?

Ho har jo bare ett ansiktsutrykk, og i mine øyner ser ho djupt ulykkelig ut...

Er sikker på at den dama ikke viser en mine med tryne for å unngå mest mulig rynker! Hehe

Skrevet

Er sikker på at den dama ikke viser en mine med tryne for å unngå mest mulig rynker! Hehe

Det kan godt være ja.

Har aldri hatt sansen for ho der, ho hadde ikkje fått tjangs på meg ihvertfall...:-)

Gjest mora2
Skrevet

Syns hun så helt normal ut her jeg.....

Og de hælene var da ikke så høye?

Jeg liker henne jeg. Men hun er under et enormt press hele tiden, og media følger dem alle veier. kke rart hun vil ta seg godt ut... Hvilket hun gjør.

Synes

Skrevet

De skoene tyder vel på at hun neppe har kommet seg til lekeplassen til fots via gangstier som har fullt av grus etter vinterens strøbiler...;-)

Er vel null problem å gå på de skoene hvor som helst. Ikke så høye heler, og heller ikke så smale.

Synes hun så helt grei ut til å være i lekeparken med sønnene sine. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205054521' post='3823543]

Her går vi i overtrekksbukser og vindjakke, pluss noe dugandes på føttene, slik at vi er i stand til å løpe etter klåfingra rakkerunger som stikker avgårde :)

Tenk om Victoria får en datter i framtiden. Lurer på hvilket fottøy hun vil ha som 3-åring...! ;o)

''Her går vi i overtrekksbukser og vindjakke,''

Hadde ho gått sånn kledd hadde ho nok blitt overoppheta. Er liksom _litt_ klimaforskjell. Og selv om jeg ikke har så veldig sans for dama så syns jeg ikke det var noe galt med antrekket. Ho har sikkert med diskré livvakter i bakgrunnen som kan springe etter om ungene stikker av. :-)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Syns hun så helt normal ut her jeg.....

Og de hælene var da ikke så høye?

Jeg liker henne jeg. Men hun er under et enormt press hele tiden, og media følger dem alle veier. kke rart hun vil ta seg godt ut... Hvilket hun gjør.

Synes

Morsomt.... Skohelene var utrolig høye!!!! Du burde se engang til ;-D

Ellers skulle jeg ønske at jeg hadde en figur som kler alle hennes klær. Dama har sans for flotte klær, det er helt sikkert.

Skrevet

Er vel null problem å gå på de skoene hvor som helst. Ikke så høye heler, og heller ikke så smale.

Synes hun så helt grei ut til å være i lekeparken med sønnene sine. :-)

her jeg bor er det ikke særlig behagelig å gå med slike sko på gangstiene nå, men jeg kan til nød kreke meg den halve kilometeren til bussholdeplassen på vei til jobb;-)

Men så snart de får feid opp grusen er det mye bedre.

det er forsåvidt ikke hælene som er problemet, men den tynne såla slike sko gjerne har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...