Gå til innhold

Voksnes bekledning på lekeplassen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Her går vi i overtrekksbukser og vindjakke,''

Hadde ho gått sånn kledd hadde ho nok blitt overoppheta. Er liksom _litt_ klimaforskjell. Og selv om jeg ikke har så veldig sans for dama så syns jeg ikke det var noe galt med antrekket. Ho har sikkert med diskré livvakter i bakgrunnen som kan springe etter om ungene stikker av. :-)

Ja, det er jo mer som skiller hennes liv fra den gjengse norske småbarnsmors liv enn bare de høye helene.;-)

Klima, livvakter, sikkert privatsjåfør, og ikke minst alle paparazziene som ligger i buskene og bare venter på et ufordelaktig bilde av kjendisene.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Lillemus

5

• Lotte :o)

3

• bustebeisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det er jo mer som skiller hennes liv fra den gjengse norske småbarnsmors liv enn bare de høye helene.;-)

Klima, livvakter, sikkert privatsjåfør, og ikke minst alle paparazziene som ligger i buskene og bare venter på et ufordelaktig bilde av kjendisene.

Jepp. Ikke mye å misunne noen i alle fall. Stakkars folk for et press.

Gjest mora2
Skrevet

Morsomt.... Skohelene var utrolig høye!!!! Du burde se engang til ;-D

Ellers skulle jeg ønske at jeg hadde en figur som kler alle hennes klær. Dama har sans for flotte klær, det er helt sikkert.

Damen er kjempe flott :0)

Og nei, skoene er ikke sååå høye ;0)

Men nå er jeg veldig vant med høye hæler..

Og det var jo en kjukk hæl,så ingen poblem å løpe på de ;0)

Skrevet

Jepp. Ikke mye å misunne noen i alle fall. Stakkars folk for et press.

Ja, huff, glad det ikke er meg!!

Skrevet

her jeg bor er det ikke særlig behagelig å gå med slike sko på gangstiene nå, men jeg kan til nød kreke meg den halve kilometeren til bussholdeplassen på vei til jobb;-)

Men så snart de får feid opp grusen er det mye bedre.

det er forsåvidt ikke hælene som er problemet, men den tynne såla slike sko gjerne har.

På en måte enig i det med sålen. :-) Men siden ejg er så bortskjemt at jeg har et par som faktisk er skikkelig deilige å gå på mange timer i strekk, reagerte jeg ikke på hennes sko. :-)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Damen er kjempe flott :0)

Og nei, skoene er ikke sååå høye ;0)

Men nå er jeg veldig vant med høye hæler..

Og det var jo en kjukk hæl,så ingen poblem å løpe på de ;0)

For meg ser det ut som di er 15 cm høye, på det bildet hun sitter på huk.

Og hadde jeg blitt forfulgt, så hadde nok jeg sett utrolig "fresh" ut til enhver tid selv.

Skrevet

På en måte enig i det med sålen. :-) Men siden ejg er så bortskjemt at jeg har et par som faktisk er skikkelig deilige å gå på mange timer i strekk, reagerte jeg ikke på hennes sko. :-)

Hørtes deilig ut.

"Off topic" vkan jeg bare si at jeg gleder meg til de får feid opp grusen!! ;-) Nå er det like før det bare blir brukt "småsko", og da er grusen fæl!! ;-)

Skrevet

Hørtes deilig ut.

"Off topic" vkan jeg bare si at jeg gleder meg til de får feid opp grusen!! ;-) Nå er det like før det bare blir brukt "småsko", og da er grusen fæl!! ;-)

Sant. :-)

Hadde et par sko som var helt forferdelige. Fant da ut at det gjorde mindre vondt å gå barbent på grusen. :-)

Skrevet

Hehe, hun holder stilen den dama. Tror aldri jeg har sett henne usminket og hverdagslig kledd. Hun virker som en god mor da, og ikke det minste hysterisk når gutta farer rundt som en gjeng tornadoer:)

Gjest mora2
Skrevet

For meg ser det ut som di er 15 cm høye, på det bildet hun sitter på huk.

Og hadde jeg blitt forfulgt, så hadde nok jeg sett utrolig "fresh" ut til enhver tid selv.

"Og hadde jeg blitt forfulgt, så hadde nok jeg sett utrolig "fresh" ut til enhver tid selv."

Jeg også :0)

Skrevet

Morsomt.... Skohelene var utrolig høye!!!! Du burde se engang til ;-D

Ellers skulle jeg ønske at jeg hadde en figur som kler alle hennes klær. Dama har sans for flotte klær, det er helt sikkert.

Ikke enig i at hun har sansen for fine klær....ikke i forhold til hva hun kunne hatt, med alle pengene. Se buksa f.eks! Æsj...

Skrevet

Sant. :-)

Hadde et par sko som var helt forferdelige. Fant da ut at det gjorde mindre vondt å gå barbent på grusen. :-)

Huff, da, vil helst slippe å gå til slike ytterligheter! ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Hehe, hun holder stilen den dama. Tror aldri jeg har sett henne usminket og hverdagslig kledd. Hun virker som en god mor da, og ikke det minste hysterisk når gutta farer rundt som en gjeng tornadoer:)

Enig. Hæler eller er ei - hun er et hederlig unntak mht å avbildes med _lekende_ unger rett som det er. Andre kjendismødre ser jeg stort sett bare trillende på vogn eller med ungene på armen. ;)

Gjest trolline
Skrevet

Alt det der er greit nok.

Men kan ikkje ho smile?

Ho har jo bare ett ansiktsutrykk, og i mine øyner ser ho djupt ulykkelig ut...

Med en gjeng Fotografer rundt deg, døgnet rundt, hadde jeg ikke smilt jeg heller!

Det må være forferdelig slitsom!

Jeg ville ikke vært steinrik og berømt for alle penga!

Fy flate ...jeg har det fint i mitt lille koselige hjem!

Skrevet

Enig. Hæler eller er ei - hun er et hederlig unntak mht å avbildes med _lekende_ unger rett som det er. Andre kjendismødre ser jeg stort sett bare trillende på vogn eller med ungene på armen. ;)

Ja, der sa du det. Hun _leker_ med dem og det ser ut som hun liker å være sammen med dem:) Jeg synes det er så mange kjendiser som bruker ungene som accesoirer nærmest.

Skrevet

Ja, der sa du det. Hun _leker_ med dem og det ser ut som hun liker å være sammen med dem:) Jeg synes det er så mange kjendiser som bruker ungene som accesoirer nærmest.

Godt poeng

Gjest Elextra
Skrevet

her jeg bor er det ikke særlig behagelig å gå med slike sko på gangstiene nå, men jeg kan til nød kreke meg den halve kilometeren til bussholdeplassen på vei til jobb;-)

Men så snart de får feid opp grusen er det mye bedre.

det er forsåvidt ikke hælene som er problemet, men den tynne såla slike sko gjerne har.

Har du en halv kilometer å gå til bussen? Det var mye... ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hun poserer tydelig for fotograf på bildene, og kommentarene får stå for Se og Hørs regning. Tror dermed ikke antrekket er helt tilfeldig valgt som en typisk dag på lekeplassen (i den grad noe slikt finnes i hennes liv).

Skrevet

Har du en halv kilometer å gå til bussen? Det var mye... ;)

Er det? Der jeg bodde før hadde jeg 900 meter til togstasjonen, men da var det bare nedoverbakke, så jeg tok sykkel! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Er det? Der jeg bodde før hadde jeg 900 meter til togstasjonen, men da var det bare nedoverbakke, så jeg tok sykkel! ;-)

Selvfølgelig er det "ingenting" om man bor på landet, og jeg er antakelig bare bortskjemt. Har tre minutter til t-banen - akkurat passe! :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...