Gå til innhold

Voksnes bekledning på lekeplassen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er det "ingenting" om man bor på landet, og jeg er antakelig bare bortskjemt. Har tre minutter til t-banen - akkurat passe! :-).

Jeg klarer det på tre minutter jeg også, men da må jeg løpe! ;-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Lillemus

5

• Lotte :o)

3

• bustebeisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg klarer det på tre minutter jeg også, men da må jeg løpe! ;-)

Og ikke i de posh-skoene! ;)

Skrevet

Er det? Der jeg bodde før hadde jeg 900 meter til togstasjonen, men da var det bare nedoverbakke, så jeg tok sykkel! ;-)

En halv kilometer er jo ikke mer enn 500 meter da, såpass klarer man fint å gå til bussen. :o)

Skrevet

Selvfølgelig er det "ingenting" om man bor på landet, og jeg er antakelig bare bortskjemt. Har tre minutter til t-banen - akkurat passe! :-).

På landet!? *Hehe* Man trenger ikke akkurat bo i grissgrendte (??) strøk for å ha mer enn 500 meter til bussen da...

Gjest Elextra
Skrevet

På landet!? *Hehe* Man trenger ikke akkurat bo i grissgrendte (??) strøk for å ha mer enn 500 meter til bussen da...

Hehe, antakelig ikke.

Jeg vokste opp ca. 400 meter fra jernbanestasjonen, og synes vel egentlig alt mer enn det blir litt langt, men er nok bortskjemt :-). Særlig lenger går man i hvertfall ikke i høyhælte sko eller støvler.

Skrevet

Hehe, antakelig ikke.

Jeg vokste opp ca. 400 meter fra jernbanestasjonen, og synes vel egentlig alt mer enn det blir litt langt, men er nok bortskjemt :-). Særlig lenger går man i hvertfall ikke i høyhælte sko eller støvler.

''Særlig lenger går man i hvertfall ikke i høyhælte sko eller støvler''

Høye hæler? Hva er det? Jeg ramler ned fra joggeskoene mine jeg... ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

''Særlig lenger går man i hvertfall ikke i høyhælte sko eller støvler''

Høye hæler? Hva er det? Jeg ramler ned fra joggeskoene mine jeg... ;o)

Hehe, hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du ikke brukte høye hæler? ;).

Men går ikke ofte i høyhælte sko og støvler på hverdager jeg heller, da. Om jeg skal ut på kvelden, derimot.. *S*.

Skrevet

Hehe, hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du ikke brukte høye hæler? ;).

Men går ikke ofte i høyhælte sko og støvler på hverdager jeg heller, da. Om jeg skal ut på kvelden, derimot.. *S*.

*hehe* Jeg kunne jo så absolutt brukt høye hæler! Har noen sko med høye hæler da, men synes ikke det er så veldig behagelig å gå med, men det er vel en vanesak antar jeg. :o)

Gjest Kayia
Skrevet

Ja, der sa du det. Hun _leker_ med dem og det ser ut som hun liker å være sammen med dem:) Jeg synes det er så mange kjendiser som bruker ungene som accesoirer nærmest.

Helt enig! Nå er ikke jeg noen Posh-ekspert, men det lille jeg har sett av henne på tv har faktisk vært overraskende artig og selvironisk. Dama har jo god humor og ler masse, selv om hun på bilder ser temmelig stiv og sur! ;)

Skrevet

Og ikke i de posh-skoene! ;)

Nei, da må jeg ha mer praktiske sko, ja.

Skrevet

En halv kilometer er jo ikke mer enn 500 meter da, såpass klarer man fint å gå til bussen. :o)

Ja, det er jo ikke lang:-)

Gjest Elextra
Skrevet

*hehe* Jeg kunne jo så absolutt brukt høye hæler! Har noen sko med høye hæler da, men synes ikke det er så veldig behagelig å gå med, men det er vel en vanesak antar jeg. :o)

Tror de fleste er enige om at joggesko er mer behagelige enn høyhælte sko. Men man må jo lide litt for skjønnheten! ;).

Velddig forskjell på høyhælte sko også da, enkelte er ganske behagelige, synes jeg. Men jeg vil helst slippe å gå kilometervis med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...