Gjest R.MIN Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Noen som kan fortelle meg om det er dyrt å leve(mat/drikke),i paris?Vurderer å reise dit for en langhelg,men har hørt at prisene er like stive der som hjemme når det gjelder å spise ute. Tips om et bra hotell?Minimum 3.stjernes. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Vi kom hjem fra langhelg i Riga nå på mandag. Vi bodde på Royal Hotel Riga, som er et 4 stjernes hotell. Mener vi betalte rundt 1850,- NOK for 3 netter i dobbeltrom. Hotellet lå ca 5 minutters gange fra gamlebyen, og var ærverdig og flott. Rommene er veldig varierende, da hotellet er bygget i et gammelt herskapshus. Mat er billig i Riga, øl også (billigere enn brus og vann). Klær og sko er ikke spesielt billig. Vi spiste mye god mat i Riga 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 "Alt" er dyrt i Paris. Noe billigere enn Norge på enkelte ting, men drar man til de tradisjonelle storbyene som London, Paris etc gjør det som regel svært vondt i kontoen ved hjemkomst. Byene i østeuropa er foreløbig mye billigere.Alt kommer an på hva du vil oppnå med ferien. Øl, øl og billig øl - da ville jeg satset på Riga! Men igjen, Eifelltårnet er Eifelltårnet, og det finner man kun i Paris :=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.