Gå til innhold

Eller RIGA!

Anbefalte innlegg

Gjest R.MIN
Skrevet

Noen som kan fortelle meg om det er dyrt å leve(mat/drikke),i paris?Vurderer å reise dit for en langhelg,men har hørt at prisene er like stive der som hjemme når det gjelder å spise ute.

Tips om et bra hotell?Minimum 3.stjernes.

Skrevet

Vi kom hjem fra langhelg i Riga nå på mandag.

Vi bodde på Royal Hotel Riga, som er et 4 stjernes hotell.

Mener vi betalte rundt 1850,- NOK for 3 netter i dobbeltrom.

Hotellet lå ca 5 minutters gange fra gamlebyen, og var ærverdig og flott.

Rommene er veldig varierende, da hotellet er bygget i et gammelt herskapshus.

Mat er billig i Riga, øl også (billigere enn brus og vann). Klær og sko er ikke spesielt billig.

Vi spiste mye god mat i Riga :)

Snacky1365380698
Skrevet

"Alt" er dyrt i Paris. Noe billigere enn Norge på enkelte ting, men drar man til de tradisjonelle storbyene som London, Paris etc gjør det som regel svært vondt i kontoen ved hjemkomst. Byene i østeuropa er foreløbig mye billigere.Alt kommer an på hva du vil oppnå med ferien. Øl, øl og billig øl - da ville jeg satset på Riga! Men igjen, Eifelltårnet er Eifelltårnet, og det finner man kun i Paris :=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...