vintermor Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Vi pusser opp badet og er snart ferdig med flisleggingen og da står jo fugingen for tur. Det vi lurer på er om man fuger gulvet før man fuger veggen, eller om det ikke betyr noe.De yttersete gulvflisene kommer jo inn under den nederste veggfliseraden. Masse rare spørsmål som dukker opp........................... 0 Siter
Tyroll Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Vi la flisene kun på veggene først og fuget disse,så la vi fliser på gulvet og tok fugingen der til slutt. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Har du lagt gulvflisene først, så må du fuge dem først, som du sier, de kommer under veggflisene og det er greit å ha fuget helt ut. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Herregud! Nå leste jeg "fugler som fiser". *tusle i seng* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Herregud! Nå leste jeg "fugler som fiser". *tusle i seng* *LOL* 0 Siter
frosken Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Herregud! Nå leste jeg "fugler som fiser". *tusle i seng* God natt! Du trenger visst litt søvn...*s* 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Trodde det sto "suging av fiser" jeg. Ha ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.