Gå til innhold

Lasagne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da går du glipp av hele poenget med lasagne. Det skal ikke smake som vanlig pasta med kjøttsaus, men ha ostesausen også. Smakker myyyyyye bedre - helt sant!

Knorr sin lasagne pakke smaker da ikke som vanlig pasta med kjøttsaus.

Jeg er godt fornøyd med den pakken iallefall =)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Loralei

18

• jubalong70

4

• musikeren

4

• mariaflyfly

3

Skrevet

Knorr sin lasagne pakke smaker da ikke som vanlig pasta med kjøttsaus.

Jeg er godt fornøyd med den pakken iallefall =)

Beklager, men som en som er vant til "skikkelig" lasagna, så får jeg frysninger av Knorr og andre ferdigpakker. Har smakt dem altså :)

Skrevet

Beklager, men som en som er vant til "skikkelig" lasagna, så får jeg frysninger av Knorr og andre ferdigpakker. Har smakt dem altså :)

hehe.. ja, men det er jo helt iorden. =)

Er jo bare å styre unna de pakkene da =)

For min egen del, så foretrekker jeg knorr lasagne fremfor å ikke ha lasagne i det hele tatt. Men, smaken er jo som baken. som du sikkert vet =)

Skrevet

hehe.. ja, men det er jo helt iorden. =)

Er jo bare å styre unna de pakkene da =)

For min egen del, så foretrekker jeg knorr lasagne fremfor å ikke ha lasagne i det hele tatt. Men, smaken er jo som baken. som du sikkert vet =)

Og takk og lov for det :)

Skrevet

hehe.. ja det stemmer det at det er feil. Men, er dessverre bare min udugelige høyre hånd som er litt treg. Den henger ikke helt med så, det blir ofte noen skrive feil. Så jeg er nok både dust, ignorant, nepekjerring og litt til. Hva med deg da? Glemt pillene i dag?

Neida. Bare nepekjerringfilteret som kobla ut.

Gjest trolline
Skrevet

Du starter med kjøttsaus, bechamelsaus, plater, kjøttsaus, bechamelsaus, plater, kjøttsaus, bechamelsaus og ost på toppen.

Avslutt alltid med bechamelsausen.

takk-takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...