Loralei Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Da går du glipp av hele poenget med lasagne. Det skal ikke smake som vanlig pasta med kjøttsaus, men ha ostesausen også. Smakker myyyyyye bedre - helt sant! Knorr sin lasagne pakke smaker da ikke som vanlig pasta med kjøttsaus. Jeg er godt fornøyd med den pakken iallefall =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Knorr sin lasagne pakke smaker da ikke som vanlig pasta med kjøttsaus. Jeg er godt fornøyd med den pakken iallefall =) Beklager, men som en som er vant til "skikkelig" lasagna, så får jeg frysninger av Knorr og andre ferdigpakker. Har smakt dem altså 0 Siter
Loralei Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Beklager, men som en som er vant til "skikkelig" lasagna, så får jeg frysninger av Knorr og andre ferdigpakker. Har smakt dem altså hehe.. ja, men det er jo helt iorden. =) Er jo bare å styre unna de pakkene da =) For min egen del, så foretrekker jeg knorr lasagne fremfor å ikke ha lasagne i det hele tatt. Men, smaken er jo som baken. som du sikkert vet =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 hehe.. ja, men det er jo helt iorden. =) Er jo bare å styre unna de pakkene da =) For min egen del, så foretrekker jeg knorr lasagne fremfor å ikke ha lasagne i det hele tatt. Men, smaken er jo som baken. som du sikkert vet =) Og takk og lov for det 0 Siter
musikeren Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 hehe.. ja det stemmer det at det er feil. Men, er dessverre bare min udugelige høyre hånd som er litt treg. Den henger ikke helt med så, det blir ofte noen skrive feil. Så jeg er nok både dust, ignorant, nepekjerring og litt til. Hva med deg da? Glemt pillene i dag? Neida. Bare nepekjerringfilteret som kobla ut. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Du starter med kjøttsaus, bechamelsaus, plater, kjøttsaus, bechamelsaus, plater, kjøttsaus, bechamelsaus og ost på toppen. Avslutt alltid med bechamelsausen. takk-takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.