Gå til innhold

Venner som maser om drikking.

Anbefalte innlegg

Gjest over de 30
Skrevet

Jeg møtte noen venner på pub i går, og da som i dag maser de om at jeg kun drakk vann ute. Jeg sa at jeg hadde drukker nok på vorspiel, og jeg hadde i tillegg vondt i hodet. Så nå er de faktisk sure fordi jeg ikke drakk alkohol på puben!

At det går an.....

Det er slik på fest også; mas om at jeg må drikke mer. Hvordan få de til å slutte med dette maset sitt? Ubehagelig å få mail om at jeg fikk de med ut og så drakk jeg bare vann. :-S

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

10

• morsan

5

• Katt-ja

2

• Flaxseed

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest xbellax
Skrevet

Drikk akkurat hva du vil. Noen tror de er 18 og MÅ ha alkohol for å ha en ok kveld, sånt er patetisk.

Skrevet

Jeg synes at du skal drikke alkohol siden de ber deg om det. Du tar ikke skade av å drikke deg dritings sånn et par ganger i uka!

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg synes at du skal drikke alkohol siden de ber deg om det. Du tar ikke skade av å drikke deg dritings sånn et par ganger i uka!

Latterkrampe :-D

Gjest xbellax
Skrevet

er du 13 år??

Skrevet

*he he*

Gjest togli
Skrevet

Noen ganger kan man begynne å lure hva som rører seg i hodet på sånne folk! Det er meg klinkende likegyldig om folk drikker eller ikke på fest! Jeg må innrømme at jeg tenker at tredveåringer som utøver drikkepress ikke kan ha særlig mye mellom øra ;-)

Gjest Blikkboks
Skrevet

er du 13 år??

Har du hørt om ordet ironi?

Gjest xbellax
Skrevet

Har du hørt om ordet ironi?

om du kjenner nicket til vedkommende fra psykatri så er det ikke mye ironi i innlegget...

Gjest Blikkboks
Skrevet

om du kjenner nicket til vedkommende fra psykatri så er det ikke mye ironi i innlegget...

Nei, det gjorde jeg ikke :-D Jeg leste det som ironi jeg =)

Gjest epsonen
Skrevet

Tja, du kunne spandert på deg en cola, så virker du ikke så gjerrig. Utover det synes jeg du selv må få styre alkoholinntaket.

Gjest over de 30
Skrevet

Tja, du kunne spandert på deg en cola, så virker du ikke så gjerrig. Utover det synes jeg du selv må få styre alkoholinntaket.

Jeg liker nå vann, og jeg hadde drukket brus tidligere på dagen. (Jeg drikker ikke så mye brus.) Jeg kan ikke se at det er noe problem.

Skrevet

Faktisk synes jeg det er helt på trynet å drikke vann på en pub, synes det er ganske frekt med tanke på de som jobber der. Er man på pub, bestiller man ikke vann. Da kunne du heller bestilt deg te eller kaffe.

Skrevet

Jeg liker nå vann, og jeg hadde drukket brus tidligere på dagen. (Jeg drikker ikke så mye brus.) Jeg kan ikke se at det er noe problem.

Det er et problem for de som jobber på puben, at gjerrige gjester kommer og bestiller vann! Hvis du synes det er vanskelig å forstå, foreslår jeg at du blir hjemme. Man bestiller ikke vann på pub, med mindre det er et vannglass stående ved siden av andre drikker.

Nordmenn på pub/café altså! Hurlahei!

Skrevet

Noen ganger kan man begynne å lure hva som rører seg i hodet på sånne folk! Det er meg klinkende likegyldig om folk drikker eller ikke på fest! Jeg må innrømme at jeg tenker at tredveåringer som utøver drikkepress ikke kan ha særlig mye mellom øra ;-)

Jeg tror nok at disse vennene mest var opptatt av at vedkommende var gjerrig og dum som bestilte kun vann på pub. Det er faktisk ganske frekt for de som jobber der, og det er jævlig flaut for andre som sitter ved siden av vedkommende, som like greit kunne bestilt seg kaffe eller te.

Skrevet

Drikk akkurat hva du vil. Noen tror de er 18 og MÅ ha alkohol for å ha en ok kveld, sånt er patetisk.

Det er enda mer patetisk, for ikke å snakke om flaut, å bestille vann på pub. Vann er greit ved siden av evt vin eller andre drinker, men man bestiller ikke dette som eneste drikk når man er på pub eller café.

Skrevet

Nei, det gjorde jeg ikke :-D Jeg leste det som ironi jeg =)

Jeg også;-)

Gjest over de 30
Skrevet

Faktisk synes jeg det er helt på trynet å drikke vann på en pub, synes det er ganske frekt med tanke på de som jobber der. Er man på pub, bestiller man ikke vann. Da kunne du heller bestilt deg te eller kaffe.

Jeg synes nå svarene dine er "helt på trynet".

Gjest over de 30
Skrevet

;-)

Jeg synes det var unødvendig av venninnen min å skrive mail til meg at jeg og en kollega var som et gammelt ektepar fordi vi satt oss ved et bord. Jeg forstår ikke hvorfor hun er så frekk. Går de kun ut om jeg drikker meg snydens altså?

*oppgitt*

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror nok at disse vennene mest var opptatt av at vedkommende var gjerrig og dum som bestilte kun vann på pub. Det er faktisk ganske frekt for de som jobber der, og det er jævlig flaut for andre som sitter ved siden av vedkommende, som like greit kunne bestilt seg kaffe eller te.

Det tror jeg neppe... Jeg hadde gitt beng i om vi var en gjeng som satt på pub og den ene drakk bare vann. Jeg vedder på at vennene hadde mast like mye selv om hun hadde bestilt brus. Er slett ikke helt uvanlig at det er sånn, selv ikke når man er over tredve....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...