morsan Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Du kan kanskje ikke lest hele tråden, men jeg hadde utrolig vondt i hodet og da er det best med vann. Uansett er det ikke utestedets problem at du har vondt i hodet og derfor foretrakk vann. 0 Siter
Gjest over de 30 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Uansett er det ikke utestedets problem at du har vondt i hodet og derfor foretrakk vann. Hva mener du? Skulle jeg bestilt noe annet bare fordi jeg var på en pub? 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hva mener du? Skulle jeg bestilt noe annet bare fordi jeg var på en pub? Poenget er at de ikke leker butikk - de driver butikk. 0 Siter
Gjest over de 30 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Poenget er at de ikke leker butikk - de driver butikk. Så da skal man liksom heller holde seg unna om man skal møte venner og ikke ønsker å drikke annet enn vann på grunn av sterk hodepine? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Så da skal man liksom heller holde seg unna om man skal møte venner og ikke ønsker å drikke annet enn vann på grunn av sterk hodepine? Du kunne selvsagt ha bestilt flaskevann når du så at vannet du fikk var gratis, og du hadde bestemt deg for å holde deg til vann resten av kvelden. Det hadde nok jeg gjort for ikke å føle meg gjerrig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Ja, kjenner til jølsen og h*n har mange sider. Ikke like lett å bli klok på h*n, nei ;-) Har du vurdert å gå inn i diplomatiet? 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Så da skal man liksom heller holde seg unna om man skal møte venner og ikke ønsker å drikke annet enn vann på grunn av sterk hodepine? Ja, det er dessverre slik at utestedene er der fordi de vil tjene penger på "bissnissen" sin - ikke fordi de vil være greie og gi ungdommen "et sted å være". 0 Siter
laban Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Så da skal man liksom heller holde seg unna om man skal møte venner og ikke ønsker å drikke annet enn vann på grunn av sterk hodepine? Evt. bestille en Bris eller annet flaskevann. Hvis du er så voksen som du påstår, burde det ikke være så vanskelig å forstå. Men det er også litt merkelig av vennene dine å mase om dette i dagevis, forutsatt at det var en engangshendelse og at du fortalte dem årsaken. Hvis du derimot _pleier_ å "få dem med ut" og selv sitte der som ubetalende observatør, stiller saken seg annerledes synes 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Har du vurdert å gå inn i diplomatiet? *HAHA* Det er ikke første gang jeg har hørt den ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.