Gjest midia Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har en sony ericsson w810i. Når jeg ringer til nummer der man får tastevalg og jeg taster f.eks 4 for å komme videre, så legger den på rører! makan til telefon! Hva i huleste heiteste er det med mobilen min? abbonementet er gått ut og jeg tenker å kjøpe ny mobil, men jeg tenkte guttungen skulle få ny og ikke jeg! Har du vært ute for dette? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror det er den jeg har, (viktigere at den virker enn å huske hva den heter hehe) og den har god oppdragelse den altså. Kanskje barnet heller får den, og du en ny da.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror det er den jeg har, (viktigere at den virker enn å huske hva den heter hehe) og den har god oppdragelse den altså. Kanskje barnet heller får den, og du en ny da.... Han har allerede blitt lovt ny så det blir nok ikke greit at han får min gamle. Jeg har heller ikke lyst på hans gamle kamskjell telefon. Jeg vil ikke ha "lokk" på mobilen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Han har allerede blitt lovt ny så det blir nok ikke greit at han får min gamle. Jeg har heller ikke lyst på hans gamle kamskjell telefon. Jeg vil ikke ha "lokk" på mobilen. Prøv å slå av og på tlf kanskje? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Prøv å slå av og på tlf kanskje? Har prøvd å slå av og på, men den får sånne anfall innimellom likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.