Gå til innhold

Tog fra Stavanger til Sandnessjøen?

Anbefalte innlegg

Gjest tusen takk for søkehjelp
Skrevet

Hvordan er det rimeligst å reise fra Stavanger til Sandnessjøen?

Hvor lang tid tar tog?

Fly blir nok for dyrt.

Skrevet

Hmm...

Søk på aktuell dato på NSB, så får du svar på hvor mye det koster opp dit. Er du heldig, kan du komme hver vei for 199. Må vel ta buss siste biten inn til Sandnessjøen da...

Det må du vel om du flyr også. Bestiller du på rett tid, trenger det ikke bli for dyrt, men mest sannsynlig en del dyrere enn med tog.

Skrevet

Hmm...

Søk på aktuell dato på NSB, så får du svar på hvor mye det koster opp dit. Er du heldig, kan du komme hver vei for 199. Må vel ta buss siste biten inn til Sandnessjøen da...

Det må du vel om du flyr også. Bestiller du på rett tid, trenger det ikke bli for dyrt, men mest sannsynlig en del dyrere enn med tog.

Jeg undersøkte med fly, og når jeg får lønn skal jeg se igjen - så får vi se hva det blir til. Jeg tenker å sende mannen til familie, og vi har ikke råd til at alle reiser.

Skrevet

Jeg undersøkte med fly, og når jeg får lønn skal jeg se igjen - så får vi se hva det blir til. Jeg tenker å sende mannen til familie, og vi har ikke råd til at alle reiser.

Lykke til med å finne en billett som ikke koster all verden.

Og det er under slike situasjoner man merker at man bor i et langt land. Tenk hvor billig og langt dere kunne flydd nedover i europa for samme prisen. Nesten litt urettferdig. :-)

Jeg har flydd en del strekningen Kristiansand-Ålesund det siste året. Prisene har variert en del etter når jeg har bestilt, men har klart å komme ned i rundt 1600.- tur/retur.

Skrevet

Lykke til med å finne en billett som ikke koster all verden.

Og det er under slike situasjoner man merker at man bor i et langt land. Tenk hvor billig og langt dere kunne flydd nedover i europa for samme prisen. Nesten litt urettferdig. :-)

Jeg har flydd en del strekningen Kristiansand-Ålesund det siste året. Prisene har variert en del etter når jeg har bestilt, men har klart å komme ned i rundt 1600.- tur/retur.

Takk for det!

Ja, det blir en del penger når man skal besøke familie, og vi har ikke så god råd som du nok skjønner.

Det er flere som forventer besøk, men noen kan også komme hit. ;-)

mumitrollet
Skrevet

Sjekk www.wideroe.no for priser på ulike datoer. Du kommer deg fra Stavanger til Sandnessjøen t/r for 2-3 tusenlapper. Det er omtrent det samme som med tog, men da må du ta buss fra Morsjøen til Sandnessjøen i tillegg (www.nsb.no). Vet ikke hva bussen koster, kanksje du finner det på www.helgelandske.no.

Det kan altså godt hende at fly er billigst.

Skrevet

Sjekk www.wideroe.no for priser på ulike datoer. Du kommer deg fra Stavanger til Sandnessjøen t/r for 2-3 tusenlapper. Det er omtrent det samme som med tog, men da må du ta buss fra Morsjøen til Sandnessjøen i tillegg (www.nsb.no). Vet ikke hva bussen koster, kanksje du finner det på www.helgelandske.no.

Det kan altså godt hende at fly er billigst.

Jeg tror nok det er best med fly, også siden han nok ikke kan ha for mange feriedager da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...