Gå til innhold

Hva skal stå inni ringene??

Anbefalte innlegg

Gjest bride to be
Skrevet

Til sommeren skal jeg gifte meg, og vi skal velge oss ut ringer i morra. Men hva skal vi skrive inni ringene?

Jeg er HELT sikker på at jeg ikke vil at det skal stå Din ...., og gubben er enig. Men det er et langt skritt fra å vite det, til å komme på no anna å sette inni dem!

Vil gjerne ha no enkelt, men samtidig fint/romantisk/koselig. Ikke no kinky stuff lissom...

Er det noen av dere som kan hjelpe meg med dette???

Tar med glede imot alle forslag!!

Skrevet

Jeg er så gameldags og enkelt at jeg synes "din" holder i massevis - det sier alt i ett enkelt ord.

Jeg husker mannen min sa i bryllupstalen til meg, etter å ha ramset opp ymse sider ved meg han satte pris på, noe omtrent som "men det jeg liker aller best ved henne, er at hun er _min_"

Men jeg googlet og fant denne tråden der folk kommer bl a med forlsag til engelske tekster, for den som liker denslags;-)

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=95815

Skrevet

Jeg er enig med Morsan jeg, Din XXX og Din YYY er enkelt og vakkert. :o)

Vi har kun det i forlovelsesringene våre, ikke dato engang.

Gjest ViViola
Skrevet

Bare husk at det er begrenset med plass i disse ringene, da, så du ikke kjører på med et helt dikt eller noe slik. :-)

Neida, bare tulla litt. Men det med plassen er litt reelt, vi har f.eks. både forlovelsesdato og giftedato i ringene, og da blir det ikke så mye plass til overs. Så vi endte med "Din XXXXX". Gudskjelov har vi korte navn begge to... ;-)

Lykke til!

Skrevet

http://www.kamille.no/hverdag/article205993.ece

Her er det hvertfall noen orginale :)

Jeg likte best den med "du og jeg";-)

''Hvorfor: Tatt fra Emils "Du och jag, Albert". Vi synes vi påasser så bra sammen og vil pleier å skrive "du og jeg" på bursdagskort o.l. til hverandre og det var naturlig å velge det i gifteringen.''

Skrevet

http://www.kamille.no/hverdag/article205993.ece

Her er det hvertfall noen orginale :)

Jeg likte best den med "du og jeg";-)

''Hvorfor: Tatt fra Emils "Du och jag, Albert". Vi synes vi påasser så bra sammen og vil pleier å skrive "du og jeg" på bursdagskort o.l. til hverandre og det var naturlig å velge det i gifteringen.''

Gjest Elextra
Skrevet

Synes "Din XXX" er romantisk og koselig, jeg. Det sier jo alt :-).

mumitrollet
Skrevet

Vi har bare fornavn og dato - enkelt og greit.

Skrevet

Adam og Eva, viet den 29. august 1919. For eksempel.

Skrevet

man kan få med et ark fra gullsmeden med forskjellige sånne "greier". Står masse fint og morsomt der :)

Gjest bikku
Skrevet

Hvis dere har en sang som er "deres", så kan dere dele et fint sitat fra sangen og ha litt i hver ring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...