Gjest planfadder Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Vi har vært planfaddere i mange år.. nå er imidlertid barnet over 18 år, og vi fikk beskjed om at vi er tildelt et nytt barn å være fadder for. Er det riktig måte å få frem på? Burde vi ikke ha fått forespørsel og så si enten ja eller nei om vi ville fortsette.. ??? Er dette vanlig praksis? 0 Siter
Flaxseed Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er fint at dere vil hjelpe et barn, men pengene går ikke bare til barnet. En stor del av pengene går med til å utbetale lønn til de som jobber i Plan. Jeg vil tro at 90% går til lønn og driftskostnader og 5% svinn og 5% til barnet. Det er derfor viktig at dere fortsetter å være fadder. 0 Siter
adelie Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Ring og spør, davel. Høres litt rart ut, men det står kanskje i avtalen? 0 Siter
Aggathe Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er også fadder og i min kontrakt står det at jeg automatisk bli tildelt nytt barn når barnet jeg er fadder for ikke lenger trenger min hjelp. Så tror du må si opp fadderorningen i sin helhet om du ikke lenger vil støtte saken. Mvh 0 Siter
Gjest Rakel28 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er fint at dere vil hjelpe et barn, men pengene går ikke bare til barnet. En stor del av pengene går med til å utbetale lønn til de som jobber i Plan. Jeg vil tro at 90% går til lønn og driftskostnader og 5% svinn og 5% til barnet. Det er derfor viktig at dere fortsetter å være fadder. hvor har du det fra? dokumentasjon? 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er fint at dere vil hjelpe et barn, men pengene går ikke bare til barnet. En stor del av pengene går med til å utbetale lønn til de som jobber i Plan. Jeg vil tro at 90% går til lønn og driftskostnader og 5% svinn og 5% til barnet. Det er derfor viktig at dere fortsetter å være fadder. Jeg vet, det er helt sykt, men sant. Jeg gidder derfor ikke ha noe som helst med PLAN å gjøre, de er en gjeng svindlere. 0 Siter
Gjest forhenværende Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 hvor har du det fra? dokumentasjon? Det var en dokumentar på TV om det. Tallene husker jeg ikke eksakt men det er riktig at bare noen små prosenter gikk til å hjelpe fadderbarna. Derfor er jeg nå forhenværende Plan fadder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.