Gå til innhold

Sette inn penger i post i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg sette inn penger, altså cash, på en konto jeg har i postbanken i post i butikk?

Skrevet

Det bør ikke være noe problem, de skal jo erstatte postkontorene.

Skrevet

Det bør ikke være noe problem, de skal jo erstatte postkontorene.

Jepp, det funka fint. :o) Måtte få satt inn pengene etter salget av golfen vet du. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jepp, det funka fint. :o) Måtte få satt inn pengene etter salget av golfen vet du. :o)

Jøss, fikk du betalt kontakt?

Har ikke hatt flere tusen kroner kontant på mange år, jeg! Å sette inn kontanter på konto tror jeg knapt jeg har gjort på 20 år.

Skrevet

Har ikke hatt flere tusen kroner kontant på mange år, jeg! Å sette inn kontanter på konto tror jeg knapt jeg har gjort på 20 år.

I miljøet til Lillemus betaler man biler, hester, båter og boliger i kontanter - man har med seg pengene i bæreposer.

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

I miljøet til Lillemus betaler man biler, hester, båter og boliger i kontanter - man har med seg pengene i bæreposer.

;-)

Ja, glemmer av og til at hun er en skikkelig cowboy - eller snarere cowgirl.

;)

Skrevet

For å gjort det litt enklere kunne du ha satt det inn på min konto:-)

Skrevet

6660,- er ikke sååå mye i kontanter da. ;o)

Skrevet

;-)

Heldigvis fikk jeg ikke 6660,- i bærepose - det ville blitt tungt for da hadde han vel kommet med mynt!

Skrevet

For å gjort det litt enklere kunne du ha satt det inn på min konto:-)

Du glemte å oppgi kontonummeret ditt vet du, så det ble litt for sent. ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

6660,- er ikke sååå mye i kontanter da. ;o)

Hehe, nei det var ikke mye for en bil, i hvertfall.

Men svært sjelden jeg har 6000 cash mellom hendene. Når jeg en sjelden gang ser mange tusenlapper lurer jeg på om det er svarte penger :o).

Gjest prust
Skrevet

Hehe, nei det var ikke mye for en bil, i hvertfall.

Men svært sjelden jeg har 6000 cash mellom hendene. Når jeg en sjelden gang ser mange tusenlapper lurer jeg på om det er svarte penger :o).

Den forrige bilen vi solgte, fikk vi betaling for kontant. Tror det var 36.000 kr.

Litt rart å ha så mange penger mellom hendene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...