Gå til innhold

Går dere opp litt igjen etter helgen?

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

Nå var vekta 70 plutselig, og det betyr opp nesten to kilo på grunn av is og sjokolade i helgen.

Ellers har jeg ikke merket noe på vekta, men kanskje jeg ikke skal veie meg så ofte.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det er en av årsakene til at jeg holder meg langt unna vekta på mandager. Jeg skeier litt ut i helgene og spiser mye god mat. Jeg tror vektoppgangen kan være mye væske pga salt mat. Jeg spiser pizza, kjøtt og sauser i helgene, og salt binder væske til kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Det er en av årsakene til at jeg holder meg langt unna vekta på mandager. Jeg skeier litt ut i helgene og spiser mye god mat. Jeg tror vektoppgangen kan være mye væske pga salt mat. Jeg spiser pizza, kjøtt og sauser i helgene, og salt binder væske til kroppen.

Vekta har vært stabil siden jul, og jeg har da vært under 70. Selv om jeg har spist sjokolade og chips i helgen....

Vel, jeg må bare prøve å tenke framover og ikke fokusere på det tallet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uten grunn at vi la veiedagen til fredag morgen for å si det sånn. ;o)

Denne helga tror jeg har gått greit på grunn av to harde skiturer og ikke noe særlig snavling (1/2 kvikklunsj + en porsjon is) og heller ikke så veldig mye mat, men det hender vekta viser 1 kg mer mandag morgen enn fredag morgen ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sahoda

Fortsett og jobbe med det du har satt deg som mål og tenk langsiktig. Glem den stadige veiinga. Det er vanlig at den svinger med inntak av mer fymat i perioder, vann, hvor du befinner deg i syklus etc etc. La ikke vekten bli en demotiverende faktor.

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Fortsett og jobbe med det du har satt deg som mål og tenk langsiktig. Glem den stadige veiinga. Det er vanlig at den svinger med inntak av mer fymat i perioder, vann, hvor du befinner deg i syklus etc etc. La ikke vekten bli en demotiverende faktor.

Stå på :)

Takk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Ja, jeg går kjapt opp dersom jeg har spist tung middag eller mye godterier/chips en helg. Prøver å ta tak i det kjapt, slik at ikke den kiloen får feste seg.

Og ja, det var derfor vi valgte fredag som veiedag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Ja, jeg går kjapt opp dersom jeg har spist tung middag eller mye godterier/chips en helg. Prøver å ta tak i det kjapt, slik at ikke den kiloen får feste seg.

Og ja, det var derfor vi valgte fredag som veiedag :-)

Smart valg! ;-)

Og jeg spiser jo sunt ellers, så da bør jeg ikke bli så stressa over vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Det er ikke uten grunn at vi la veiedagen til fredag morgen for å si det sånn. ;o)

Denne helga tror jeg har gått greit på grunn av to harde skiturer og ikke noe særlig snavling (1/2 kvikklunsj + en porsjon is) og heller ikke så veldig mye mat, men det hender vekta viser 1 kg mer mandag morgen enn fredag morgen ja... :o)

Vel, nå tok jeg fredagen i dag. Jeg fikk et wienerbrød jeg bare måtte spise, og det var enda lunkent og rett fra konditori. Mmm! Og før i dag hadde jeg et glass sitronbrus.

Huff...... Nei, det er vel ingen krise om jeg passer meg litt i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå tok jeg fredagen i dag. Jeg fikk et wienerbrød jeg bare måtte spise, og det var enda lunkent og rett fra konditori. Mmm! Og før i dag hadde jeg et glass sitronbrus.

Huff...... Nei, det er vel ingen krise om jeg passer meg litt i helgen.

Håper bare jeg klarer å få til en del skiturer og evt. noe jogging i påska så det ikke blir totalt nedtur å gå på vekta etter påske... ;o) For påskegodis må man jo ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...