Gjest ViViola Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommemannen/artikkel.php?artid=518652 Nå er det fotografiet som brukes i fotokonfrontasjonene som er feil. Jeg lurer på hvordan Staff mener at politiet skal gå fram, jeg? Bare drite i saken og la mannen gå? Vil det overhode finnes noe politiet gjør som kan aksepteres av hr. Staff? Jeg blir helt dårlig av den advokaten... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jo mer Staff slenger med kjeften om alt mulig i denne saken, jo lettere er det å skjønne at Lommemannen er skyldig og sitter der med dritt til langt over ørene. Snakk om å være desperat etter å nekte politiet å komme til bunns i saken. 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes han ser dårlig ut jeg, han advokaten altså..... 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Enig med deg, Staff byr meg imot. Hørte et intervju med han på radioen idag, det blir så patetisk .... nå bør de heller konsentrere seg om å få lommemannen dømt, skulle tro at det var hovedsaken, ikke om bevisene er lovlige eller ei. Staff bør skjønne at han burde tredd av for mange år siden. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Enig med deg, Staff byr meg imot. Hørte et intervju med han på radioen idag, det blir så patetisk .... nå bør de heller konsentrere seg om å få lommemannen dømt, skulle tro at det var hovedsaken, ikke om bevisene er lovlige eller ei. Staff bør skjønne at han burde tredd av for mange år siden. ''nå bør de heller konsentrere seg om å få lommemannen dømt, skulle tro at det var hovedsaken, ikke om bevisene er lovlige eller ei.'' Klart det er viktig at bevisene mot enhver forbryter er lovlige, skulle ellers bare mangle. Vi lever da forhåpentligvis i en rettsstat der det legges vekt på akkurat dette. Man skal ikke konstruere bevis for å dømme noen. Og ser man på Staffs mange desperate stunts i akkurat denne saken med lommemannen, så er det neppe nødvendig å oppkonstruere noe som helst. Snakk om å gripe etter halmstrå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.