Gjest liten løve Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bare lurer. Har lyktes for mange år tilbake siden å slanke meg med lavkarbomat. Det fungerte og det tok flere år før jeg la på meg igjen. Har prøvd lavkalori + trening. Det funker ikke for meg. Skal prøve lavkarbo igjen. Anbefaler å sjekke siden .www.lavkarbo.no Vurderer om jeg heller skal ta Fedon Lindberg sitt opplegg.. Tenke tenke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva med vanlig og sunt + trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva var grunnen til at du la på deg igjen? Hvorfor ikke gå på en lavkarbokur igjen og så prøve å unngå å gjøre igjen det som gjorde at du gikk opp i vekt sist gang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøytiger Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva med vanlig og sunt + trening? Pga at det ikke fungerer på meg da jeg er insulinresistent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøytiger Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva var grunnen til at du la på deg igjen? Hvorfor ikke gå på en lavkarbokur igjen og så prøve å unngå å gjøre igjen det som gjorde at du gikk opp i vekt sist gang? La på meg igjen fordi jeg har vært alvorlig syk over mange år med den grad av inaktivitet det medfører. Har begynt på lavkarbo igjen. Blir ikke sulten. Deilig. Må bare klare å holde kuren. Skal veie meg her inne med dere. Begynner på fredag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.