Gå til innhold

Kun en av to hundre millioner fødsler gir ...

Anbefalte innlegg

Gjest snusfornuftig...
Skrevet

... eneggede trillinger...

står det på nettet. Rart, da, at jeg faktisk kjenner to sett med eneggede trillinger - og det har da ikke skjedd tohundre millioner fødsler her i landet de siste 100 år?

Er det flere her inne som kjenner eneggede trillinger?

Skrevet

Kanskje tallene er for verdensbasis, og ikke bare Norge?

Gjest ekstremt sjelden
Skrevet

I 2006 ble det født 1 sett eneggede trillinger i Norge. Før den tid var det ca. 20 år siden sist, og det regnes med at det vil gå nye 20 år til neste gang.

Skrevet

Jeg kjenner ingen trillinger i det hele tatt. Er du sikker?

Det finnes en del prøverørstrillinger. De er vanligvis eneggede tvillinger + en "ekstra", altså IKKE eneggede trillinger. Man setter som kjent inn de eggene som ser ut til å dele seg / vokse best, vanligvis to - og så hender det at et superegg deler seg "grundig", og blir tvillinger.

Gjest prust
Skrevet

Jeg vet om en familie med trillinger, men de er ikke eneggede. Bor i en stor by, og har ganske stort nettverk, men kjenner ikke flere trillinger.

Skrevet

Jeg trodde jeg visste om noen, men det er mulig det er to like + en som ikke er enegget...

Skrevet

Sikker på de er eneggede? Jeg kjenner et sett trillinger, og de ser ut som de er eneggede, men ifølge mora er det bare to av de som er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...