Gå til innhold

Erfaringer med renselseskurer?

Anbefalte innlegg

Gjest Rensa
Skrevet

Hei!

Vurderer sterkt å prøve en renselseskur, da det hevdes at dette skal være veldig bra. Er det noen som har erfaringer med de forskjellige typene? Og noen anbefalinger?

Er ikke sikker på om jeg orker å "blæsse tur bælgen" i dagesvis ;)

Takk

Skrevet

Hva mener du med renselseskur? Suppedietter? Tarmskylling? Væskekur?

Gjest Rensa
Skrevet

Hva mener du med renselseskur? Suppedietter? Tarmskylling? Væskekur?

Hovedsakelig væskekurer, men gjerne andre erfaringer også. :)

Skrevet

Det finnes flere væskekurer som har god effekt. Jeg husker en væskekur som besto av mye sitronvann, men jeg husker ikke hvordan det fungerte. Kan du ikke søke litt på Google?

Gjest Angola
Skrevet

Jeg prøvde en gang. Jeg hadde valget mellom 3 dagers kur og 1 mnd-kur. Det gikk ut på å faste i 2 døgn, og drikke denne væsken, eller ha i meg en flaske på en mnd.

En venninne av jeg slet slik med faste-kuren at jeg valgte den på en mnd. Merket ikke noe til det da, drakk begeret mitt 3 ganger for dag, blandet med vann.

Jeg merket vel ikke så veldig mye av hele kuren. Jeg drakk masse vann i tillegg, tisset naturligvis mye, og kjente en spesiell lukt tidlig i fasen. Det var vel avfallsstoffene som reiste da? :)

Skrevet

Jeg prøvde en gang. Jeg hadde valget mellom 3 dagers kur og 1 mnd-kur. Det gikk ut på å faste i 2 døgn, og drikke denne væsken, eller ha i meg en flaske på en mnd.

En venninne av jeg slet slik med faste-kuren at jeg valgte den på en mnd. Merket ikke noe til det da, drakk begeret mitt 3 ganger for dag, blandet med vann.

Jeg merket vel ikke så veldig mye av hele kuren. Jeg drakk masse vann i tillegg, tisset naturligvis mye, og kjente en spesiell lukt tidlig i fasen. Det var vel avfallsstoffene som reiste da? :)

Ja, tror det er avfallsstoffene som kommer ut av kroppen, og at det er derfor det lukter. Mye kommer jo ut gjennom huden også, ikke bare ut fra tarmene.

Gjest Angola
Skrevet

Ja, tror det er avfallsstoffene som kommer ut av kroppen, og at det er derfor det lukter. Mye kommer jo ut gjennom huden også, ikke bare ut fra tarmene.

Ja jeg hører de sier det. Men at man følte seg så "ny og frisk" etterpå, vet jeg nå ikke..:)

Gjest prøvde kur
Skrevet

C24 fra helsekosten.

Den varer et døgn og den var effektiv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...