Gjest sammaraa Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 noen som vet hvordan det er å gå i oslomarka nå?aldri vært der før,men fikk plutselig lyst å oppleve litt natur.. har ikke ski, så om det er mye snø er det kanskje vanskeli..? 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er ikke noe snø i Oslo. Jeg snakker bare om i byen, jeg har ikke vært i marka. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er snø i Nordmarka ennå, men jeg har sett folk som har gått på beina helt inn til Tryggvannsstua ihverfall. Det er brøytet vei, så det går fint det. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Det er bar skogsvei fra Nuggerud parkeringsplass og inn til Mariholtet, ei koselig markastue med nydelige boller! Fra parkeringsplassen ca. 45 min. å gå. Dette er Østmarka. Kjør E6 og ta av til Karihaugen, kjør inn ved Shellstasjonen og videre er det merket til "Parkering Mariholtet" om dette er av interesse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.