Gå til innhold

Oslomarka nå?

Anbefalte innlegg

Gjest sammaraa
Skrevet

noen som vet hvordan det er å gå i oslomarka nå?aldri vært der før,men fikk plutselig lyst å oppleve litt natur..:) har ikke ski, så om det er mye snø er det kanskje vanskeli..?

Skrevet

Det er ikke noe snø i Oslo. Jeg snakker bare om i byen, jeg har ikke vært i marka.

Skrevet

Det er snø i Nordmarka ennå, men jeg har sett folk som har gått på beina helt inn til Tryggvannsstua ihverfall. Det er brøytet vei, så det går fint det.

Skrevet

Det er bar skogsvei fra Nuggerud parkeringsplass og inn til Mariholtet, ei koselig markastue med nydelige boller! Fra parkeringsplassen ca. 45 min. å gå. Dette er Østmarka.

Kjør E6 og ta av til Karihaugen, kjør inn ved Shellstasjonen og videre er det merket til "Parkering Mariholtet" om dette er av interesse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...