Gjest bank bank Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har jobbet i flere år som ufaglært tømrer og nå har jeg lyst til å ta fagbrevet. Jeg tok handel og kontor i sin tid, men mener at man kan gå opp til fagprøven etter 4 års praksis, samt et kurs med teori. Finnes det noen der ute som har erfaring med dette og som kan tips meg på hvordan man går frem for å kunne gå opp til en prøve? 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Var det du som skrev eksakt samme innlegg om dette for en stund siden? Uansett, jeg aner ikke. Trodde ikke man måtte ha utdannelse for å være tømrer jeg. I såfall vet jeg om et par stykker om sliter. 0 Siter
Gjest bank bank Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Var det du som skrev eksakt samme innlegg om dette for en stund siden? Uansett, jeg aner ikke. Trodde ikke man måtte ha utdannelse for å være tømrer jeg. I såfall vet jeg om et par stykker om sliter. Det var et lite oppklarende svar - skjønner ikke hvorfor du tar deg tid til å svare når du ikke kan hjelpe Det er veldig mange ufaglærte tømrere på norske byggeplasser, og i motsetning til mange lærlinger så er motivasjonen og innsatsen til disse på et veldig høyt nivå 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg ville starte med å ringe fagopplæringskontoret i fylkeskommunen. De har helt sikkert svar til deg. Jeg trodde det var 5 års praksis som var greia, men vet ikke sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.