Speak Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Skal en tur til Thailand. Kan man veksle litt Bath i Norge før man reiser, eller er dette en valuta man må veklse der nede? (Alltid praktisk med litt kontanter.) 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 jeg ser at vekslingskursen er nevnt på Nordeas nettsider, så da har de den kanskje? Mulig den må bestilles opp. http://service.nordea.com/currency/rates/dailyRates.htm 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Vi har pleid å ta ut penger i minibank på Bangkok international med det samme vi har kommet dit. Her jeg bor er det ikke så enkelt å få vekslet i baht. 0 Siter
Hugmee Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Om du flyr fra Gardermoen så får du tatt ut Bath der. Mener at det går an både i minibanken utenfor sikkerhetskontrollen og inne i ved tax-free butikken (husker bare ikke hvor jeg gjorde det sist). 0 Siter
Mirabell Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Om du flyr fra Gardermoen så får du tatt ut Bath der. Mener at det går an både i minibanken utenfor sikkerhetskontrollen og inne i ved tax-free butikken (husker bare ikke hvor jeg gjorde det sist). Tror ikke det er minibanker utenfor sikkerhetskontrollen lenger, bare innenfor. Men der har de i hvert fall Baht. 0 Siter
Hugmee Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Tror ikke det er minibanker utenfor sikkerhetskontrollen lenger, bare innenfor. Men der har de i hvert fall Baht. Før har det vært akkurat som et eget lite rom med mange maskiner ved siden av kontrollen - har de virkelig fjernet det? jaja begynner å bli noen månder siden jeg var der sist 0 Siter
Mirabell Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Før har det vært akkurat som et eget lite rom med mange maskiner ved siden av kontrollen - har de virkelig fjernet det? jaja begynner å bli noen månder siden jeg var der sist Ja, jeg tror de har en egen sikkerhetskø der hvor automatene står, for de som har gullkort og businessbilletter, så de skal få slippe å vente så lenge i kø... 0 Siter
Speak Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Du får Baht i minibank på Gardermoen. Da venter vi til vi er der:-) 0 Siter
Speak Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Om du flyr fra Gardermoen så får du tatt ut Bath der. Mener at det går an både i minibanken utenfor sikkerhetskontrollen og inne i ved tax-free butikken (husker bare ikke hvor jeg gjorde det sist). Da ordner det seg der:-) 0 Siter
Gjest Evina Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Du burde ta ut litt på Gardemoen og resten i Minibanker der nede. billigere å ta ut Bath i Thailands minibank enn på Gardemoen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.