Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur til Thailand. Kan man veksle litt Bath i Norge før man reiser, eller er dette en valuta man må veklse der nede? (Alltid praktisk med litt kontanter.)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi har pleid å ta ut penger i minibank på Bangkok international med det samme vi har kommet dit. Her jeg bor er det ikke så enkelt å få vekslet i baht.

Skrevet

Om du flyr fra Gardermoen så får du tatt ut Bath der. Mener at det går an både i minibanken utenfor sikkerhetskontrollen og inne i ved tax-free butikken (husker bare ikke hvor jeg gjorde det sist).

Skrevet

Om du flyr fra Gardermoen så får du tatt ut Bath der. Mener at det går an både i minibanken utenfor sikkerhetskontrollen og inne i ved tax-free butikken (husker bare ikke hvor jeg gjorde det sist).

Tror ikke det er minibanker utenfor sikkerhetskontrollen lenger, bare innenfor. Men der har de i hvert fall Baht.

Skrevet

Tror ikke det er minibanker utenfor sikkerhetskontrollen lenger, bare innenfor. Men der har de i hvert fall Baht.

Før har det vært akkurat som et eget lite rom med mange maskiner ved siden av kontrollen - har de virkelig fjernet det? jaja begynner å bli noen månder siden jeg var der sist :)

Skrevet

Før har det vært akkurat som et eget lite rom med mange maskiner ved siden av kontrollen - har de virkelig fjernet det? jaja begynner å bli noen månder siden jeg var der sist :)

Ja, jeg tror de har en egen sikkerhetskø der hvor automatene står, for de som har gullkort og businessbilletter, så de skal få slippe å vente så lenge i kø...

Skrevet

Du får Baht i minibank på Gardermoen.

Da venter vi til vi er der:-)

Skrevet

Da ordner det seg der:-)

Gjest Evina
Skrevet

Du burde ta ut litt på Gardemoen og resten i Minibanker der nede. billigere å ta ut Bath i Thailands minibank enn på Gardemoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...