Gå til innhold

Irriterende med farmen

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende
Skrevet

De har jo avslørt flere ganger hvem som ryker ut i reklamen for god kveld norge,var innom tv 2 sine farmen sider nettopp og der røpte de det jammen meg også,så nå vet jeg hvem som ryker ut lørdag:(.....irriterende.

Gjest farmenfan...::.
Skrevet

Har ikke sett sett et eneste forvarsel om hvem som ryker ut jeg, og hvis du ikke forteller hvem/ og hva gav deg svaret om neste mann som ryker ut så farer du med usannheter :-)

Gjest mora2
Skrevet

Det har ikke jeg fått med meg!!

*lever forsatt i spenning*

Gjest irriterende
Skrevet

ååå si det hehe. nå ble jeg nyskjerrig!

Hvis du vil finne det ut kan du gå inn på tv2 og farmen, der er det bilde av alle deltagerene og de som har røket ut er det ett rødt kryss over,på en person har de tydligvis satt krysset fire dager for tidlig...hehe

Gjest prust
Skrevet

Æsj, jeg gikk inn og kikka... var for nysgjerrig....

Så nå vet jeg det. Men skal ikke si noe til noen.

Får ikke med meg lørdagens episode, fordi jeg skal reise bort, så det gjør ikke så mye for min del.....

Så utrolig teit av TV2 å gjøre dette da!!!!

Skrevet

Æsj, jeg gikk inn og kikka... var for nysgjerrig....

Så nå vet jeg det. Men skal ikke si noe til noen.

Får ikke med meg lørdagens episode, fordi jeg skal reise bort, så det gjør ikke så mye for min del.....

Så utrolig teit av TV2 å gjøre dette da!!!!

Du kan si det til meg. Jeg får ikke sett den. Såh, få høre nå!:)

Skrevet

Du kan si det til meg. Jeg får ikke sett den. Såh, få høre nå!:)

Ann Kristin.

Skrevet

Ann Kristin.

Åh, søren. Da blir det neppe noe pinlig farmen-sex i år heller. Hadde i grunnen gledet meg litt til det:/

Gjest drittkanal
Skrevet

Herregud !!!!

Nå tok de det jo opp igår jo, at reklamen for God Kveld Norge røpet hvem som går ut, og de skulle ta dette til etterretning, og så røper de det selv på sine sider !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Da velger GeirO garantert Ida som 1.kjempe, og selvfølgelig velger hun lille vevre AK .......

Gjest Kayia
Skrevet

... om du ikke vil vite hvem som går ut! Det gjorde jeg, og tåden handler plutselig ikke om at TV2 har røpet vedkommende - den avslører selv hvem som går ut!

Ikke så gjennomtenkt folkens! :/

Skrevet

... om du ikke vil vite hvem som går ut! Det gjorde jeg, og tåden handler plutselig ikke om at TV2 har røpet vedkommende - den avslører selv hvem som går ut!

Ikke så gjennomtenkt folkens! :/

Jammen du da, du burde selvsagt ikke lest lenger enn til der jeg ber om å få vite det! Du var nysgjerrig og kunne ikke styre deg, bare innrøm det:)

Gjest Kayia
Skrevet

Jammen du da, du burde selvsagt ikke lest lenger enn til der jeg ber om å få vite det! Du var nysgjerrig og kunne ikke styre deg, bare innrøm det:)

Jeg var jo ikke inne på selve tråden, da hadde jeg jo stoppet. Jeg klikket meg kjapt nedover siste 25, og skjønte hva jeg hadde lest lenger oppe når jeg kom til din. Skaden er jo gjort for meg, men syns andre kan advares.

Gjest drittkanal
Skrevet

linken på mail til TV2 vedr. programmer o.l. var selvfølgelig "ute av drift", men jeg sendte mail via Tips oss.

Helvetes drittkanal !

Ba dem slette Farmen-sidene sine så lenge de ikke klarer å la vær å røpe hva som skjer framover !!

Send mail dere også, kanskje de reagerer !!! Vi vil jo ikke ha det sånn framover.

Gjest fant ikke noe jeg
Skrevet

linken på mail til TV2 vedr. programmer o.l. var selvfølgelig "ute av drift", men jeg sendte mail via Tips oss.

Helvetes drittkanal !

Ba dem slette Farmen-sidene sine så lenge de ikke klarer å la vær å røpe hva som skjer framover !!

Send mail dere også, kanskje de reagerer !!! Vi vil jo ikke ha det sånn framover.

Jeg må være forferdelig dårlig til å lete på sidene, men fant ikke at de hadde avslørt noe jeg. Er det slettet nå?

Skrevet

Helvetes drittkanal !

*Ler*

Gjest drittkanal
Skrevet

Jeg må være forferdelig dårlig til å lete på sidene, men fant ikke at de hadde avslørt noe jeg. Er det slettet nå?

du ser jo hvem det har blitt satt kryss over av de som har gått ut, du vet hvem som har gått ut, du vet hvem som er igjen ......

Gjest drittkanal
Skrevet

*Ler*

og jeg blir IKKE fort revet med ;)

Skrevet

Helvetes drittkanal !

Det er bra,skal sende jeg også.Hele spenningen forvinner jo:(

Gjest drittkanal
Skrevet

Det er bra,skal sende jeg også.Hele spenningen forvinner jo:(

Kjempebra !!!! Bombarder dem med mailer om hvordan de driter seg ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...