Gjest fant ikke noe jeg Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 du ser jo hvem det har blitt satt kryss over av de som har gått ut, du vet hvem som har gått ut, du vet hvem som er igjen ...... Nei, kommer ikek på noen side der det er satt kryss over deltakere jeg..... Link??? 0 Siter
Gjest drittkanal Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Nei, kommer ikek på noen side der det er satt kryss over deltakere jeg..... Link??? klarer jo ikke lage noen bedre link eller info enn det tv2 klarer selv, bildet er jo inne på farmensiden ..... har de allerede fjernet bildet hadde jo bare det vært toppers, så kan du heller se sendingen på lørdag 0 Siter
Gjest teit Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Nei, kommer ikek på noen side der det er satt kryss over deltakere jeg..... Link??? Du går inn på tv2.no litt under bilde av Ida står det farmen i orange skrift,klikk på den og så ser du bilde med kryssene nesten helt nederst på siden:) 0 Siter
Gjest fant ikke noe jeg Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Du går inn på tv2.no litt under bilde av Ida står det farmen i orange skrift,klikk på den og så ser du bilde med kryssene nesten helt nederst på siden:) OK, takk skal du ha. Skal sende mail jeg også, hehe. 0 Siter
Gjest fant det til slutt Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 hvem ryker???? Bare lese nedover tråden det, så finner du det, 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 linken på mail til TV2 vedr. programmer o.l. var selvfølgelig "ute av drift", men jeg sendte mail via Tips oss. Helvetes drittkanal ! Ba dem slette Farmen-sidene sine så lenge de ikke klarer å la vær å røpe hva som skjer framover !! Send mail dere også, kanskje de reagerer !!! Vi vil jo ikke ha det sånn framover. Nå er krysset på den personen borte! 0 Siter
Gjest irriterende Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Nå er krysset på den personen borte! Hele bilde er borte ser det ut som... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hele bilde er borte ser det ut som... Jeg har bilde, men uten kryss på vedkommende. 0 Siter
Gjest irriterende Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har bilde, men uten kryss på vedkommende. Ok men var jo bra det da hvertfall:) 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 linken på mail til TV2 vedr. programmer o.l. var selvfølgelig "ute av drift", men jeg sendte mail via Tips oss. Helvetes drittkanal ! Ba dem slette Farmen-sidene sine så lenge de ikke klarer å la vær å røpe hva som skjer framover !! Send mail dere også, kanskje de reagerer !!! Vi vil jo ikke ha det sånn framover. Det er krig i verden, finn noe mer konstruktivt å bruke energien deres på! 0 Siter
Gjest teit Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Det er krig i verden, finn noe mer konstruktivt å bruke energien deres på! Det er sant,men da synest jeg du skal sende denne meldingen til omtrent alle innleggene her på åpent forum.Og hvorfor i all verden leser DU ett innlegg om farmen når det er krig i verden??? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Det er sant,men da synest jeg du skal sende denne meldingen til omtrent alle innleggene her på åpent forum.Og hvorfor i all verden leser DU ett innlegg om farmen når det er krig i verden??? hehe, greit, du tok meg på den :-) Fordi jeg kikket som snarest innom åpent forum, og når det står en overskrift som heter "Ikke les irriterende om farmen", sier det seg selv at man er nødt til å gjøre det;) 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 hehe, greit, du tok meg på den :-) Fordi jeg kikket som snarest innom åpent forum, og når det står en overskrift som heter "Ikke les irriterende om farmen", sier det seg selv at man er nødt til å gjøre det;) .... det er ikke overskriften på denne tråden ..... ikke kom her og si at det er ditt første besøk her, muuuuhaaaaaaahaaa 0 Siter
Gjest drittkanal Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Nå er krysset på den personen borte! kanskje det er fordi vi har sagt ifra hva skulle en vel gjort uten DOL ? 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 så stemte ikke krysset på farmen-sidene allikevel da ...... ja ja 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ann Kristin. Rart siden han valgte Eren som førstekjempe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.